Financiële zaken ingewikkeld? Niet bij Moneyou. Want bij Moneyou gaat het om jou. Bij ons regel je al je financiële zaken heel gemakkelijk zelf. Hoe dat kan? We maken financiële producten eenvoudig en toegankelijk. En zorgen ervoor dat je al je bankzaken altijd en overal kunt regelen. 'Geen gedoe' noemen we dat. Sparen bij Moneyou is niet alleen gemakkelijk, maar ook veilig en betrouwbaar. Moneyou is namelijk 100% dochter van ABN AMRO Bank. Verhuisservice Amsterdam

Moneyou Reviews

    weigert rente ovk na te leven

    18 februari 2022 heb ik via de site van Moneyou online een rentebemiddeling overeenkomst afgesloten voor een periode van 10 jaar. In augustus zag ik in mijn overzicht deze verandering niet terug. Na contact met de helpdesk werd gemeld dat er niets van een renteovk bekend is en of ik bewijzen kon overlleggen. Na overleggen van een bewijsstuk werd mijn verzoek toch afgewezen en moest ik maar een klacht indienen , vervolgens tot 2 keer toe naar de klachtencommissie gestapt met nieuwe bewijzen waaronder een door moneyou bevestigde overeenkomst. Ook daar hetzelfde resultaat. de bewijzen worden als onvoldoende aangemerkt en ik wordt doorverwezen naar het KIFID. Hoe is het toch mogelijk dat financieel instellingen zoals deze zich op deze manier kunnen gedragen zonder dat er consequenties zijn.

    Zwakke punten
    klachten worden juridisch afgehandeld, de klant staat niet centraal

    Moneyou véél gedoe.Van kastje naar de muur bedrijf.

    Via internet een hypotheek offerte aangevraagd op 29 juli 2014.
    Op 30 juli bericht dat de offerte binnen 2 dagen op de persoonlijke hypotheekpagina staat. Na 9 dagen op 8-8-2014 staat hij er nog niet op.
    En ook niets ontvangen per post. Maar wéér gebeld met het nummer van de klantenservice (8-ste keer).Hoezo service??
    Inmiddels hebben ze de afhandelingskosten wél verhoogd van € 300 naar € 485.
    Ook hier is niets aan te doen is gewoon pech gehad komt het op neer.
    De offerte is mij eindelijk op 8-8-2014 toe-gemaild!, na weer 2 telefoontjes,, maar ik kan nog steeds niets aanleveren via internet op mijn pers. pagina.
    Nu, op 22 augustus 2014, 3 weken na het aanvragen van de offerte en nadat ik met veel moeite in de afgelopen weken de offerte en de benodigde formulieren per post heb ingediend krijg ik 1 simpel zinnetje in een mail : Uw hypotheekaanvraag komt helaas te vervallen. Hadden ze dit niet eerder kunnen bedenken/zien, na alles wat ik aangeleverd heb en alle telefoontjes?

    Je denkt even simpel een hypotheek bij dit bedrijf af te sluiten?? Nou dat kun je wel vergeten. Je wordt 3 weken aan het lijntje gehouden door allerlei verschillende mensen die van elkaar niet weten wat ze doen,en je daardoor van het kastje naar de muur sturen, en op het eind zonder een hypotheek,maar met veel frustraties, en nul vertrouwen, in MoneYou, achterlaten.

    Sterke punten
    GEEN.
    (Waarom zo'n groot vak komt waarschijnlijk nooit veel in te staan)

    Zwakke punten
    Ik heb inmiddels al zeker 10 tot 15 keer contact gehad met Klant

Bezoek Moneyou

Schrijf een review