Florius Review - onbetrouwbaar

Florius - onbetrouwbaar

2

Review:
Onze hypotheek is overgenomen Door florius nu wilden wij echter de renteperiode veranderen ivm lage rente telefoniste duidelijk uitgelegd wat we moesten doen aanmelden voor rentemail dus gedaan bij de eerste stijging geen mail gelijk contact opgenomen hebben hun ons aangemeld voor de mail
Bij de tweede stijging weer geen mail iedere dag erheen bellen krijgen steeds te horen u wordt terug gebeld nou niet dus en oplossing is er nog steeds niet ze hebben het afgehandeld met sorry kunnen niks voor u doen erg slecht en erg klantonvriendelijk

Sterke punten:
Niets

Zwakke punten:
Klantonvriendelijk bellen niet terug laten je veel te lang wachten en komen niet met oplossingen

linda kers beveelt Florius NIET aan bij vrienden/bekenden

2 Reacties

Datum: 1 maart 2017 - 14:22

Geschreven door: f pragt

de reactie van mw Kers kan ik alleen maar onderschrijven;
buitengewoon slechte 'service' ; opvolging bij backoffice ook nog niet geweest; uitgesteld. deze bank bij voorkeur mijden.

Datum: 7 maart 2017 - 22:11

Geschreven door: S. de Jong

Ook ik onderschrijf deze review. Hele slechte ervaringen met "we gaan u echt terug bellen". Na dit 10x gehoord te hebben heb ik zelf 10x moeten terugbellen. Wij krijgen constant betalingsachterstand brieven thuis door fouten die Florius maakt (wat zij zelf ook toegeven). Alle problemen worden "uitgezet" door de klantenservice, om vervolgens niet, of na 5 weken pas opgelost te worden. Beter met een andere bank in zee gaan. De rentes zijn mooi, maar service slecht.

Reageer op deze review

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers

Stuur mij een e-mail bij nieuwe reacties op deze review