Weer zo'n bedrijf dat aan de haal gaat met GESTOLEN GEGEVENS!!!
MAIL ME NIET MEER, HAAL ME VAN JULLIE MAILING LIJST! IK HEB MEZELF NOOIT INGESCHREVEN HUFTERS
Na 3 keer te hebben gebeld met uw kantoor bent u er nog steeds niet in geslaagd om een verbeterde versie van onze factuur testuren
Ik hier even kwijt dat ik zeer teleurgesteld ben in uw bedrijf, het vermogen om een accountants rapport
begrijpend te lezen ligt niet erg hoog.
Er is daardoor veelvuldig contact met onze accountant geweest wat helemaal niet nodig was, met alle gevolgen van dien.
Verder bevorderde dat de snelheid van de goedkeuring voor de bank ook niet echt, heel jammer!
U begrijpt dat ik uw bedrijf niet echt zal aanraden….
Sterke punten geen
Zwakke punten geen idee hebben waar ze mee bezig zijn
Na ruim zes weken heen en weer bellen, mailen en verzoeken om de toetsing af te ronden heb ik het uit eindelijk voor elkaar kunnen krijgen. Ik wist dat het voor een zelfstandig ondernemer moeilijker is om een hypotheek te krijgen maar het voelde echt als een straf om zaken te doen met dit bedrijf. Ze denken totaal niet mee, zijn onvriendelijk, slecht bereikbaar en hebben voor veel onnodige extra kosten gezorgd. Ik hoop nooit meer iets met dit bedrijf te maken te hebben.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Vrijwel alles. Algehele communicatie. Bureaucratisch proces. Niet meedenken. Onredelijke eisen (volledige jaarcijfers en rapportage van het laatste jaar willen hebben in de eerste week januari).
Ongelofelijk, zojuist zeer schofterig aan de telefoon te woord gestaan door een medewerker van Florius. Ik had een maand geleden gevraagd om een hypotheekvoorstel met een rentevastperiode van 20 jaar. Deze was helaas onduidelijk. Het maandbedrag was niet gespecificeerd en er werd het woord premie gebruikt waar inleg hoort te staan. Ik verzocht om een nieuw voorstel waarbij ze dezelfde aanpak hanteren als bij het voorstel voor 10 jaar is gedaan (dit was een keurig uitgewerkt voorstel). Hierover werd lacherig gedaan en gezegd dat dit waarschijnlijk hetzelfde voorstel zou worden als ik al had gekregen (waarover ik dus ontevreden was). Wat een ballentent! Overstappen is niet handig voor mij nu heeft mijn hypotheekadviseur me laten weten, maar ik zou niemand Florius aanbevelen, tenzij ze deze persoon onmiddellijk ontslaan en hun dienstverlening aanpassen naar het het niveau waarop het hoort.
Ik heb een afgeloste hypotheek. Nu wil ik weer € bedrag,- op annuïteitsbasis lenen zonder notariskosten. Kan dit
Ik zoek uw gegevens erbij. Wat is uw geboortedatum, postcode en huisnummer?
Plaats en geboortedatum (privé)
Dank u wel. Ik ga het voor u nakijken. Een moment geduld alstublieft.
Beankt voor het wachten. Is uw lening geroyeerd en uit het kadaster geschreven?
Nee
Dan zou het kunnen dat dit inderdaad niet hoeft. Dit kunt u met uw adviseur bespreken.
Telefonisch contact met Florius was echter dat er weer een nieuwe hypotheek geregeld moest worden plus alle extra's. Informatie op internet leert anders. Wat moet ik geloven.
U kunt het beste contact opnemen met de adviseur. Die kan voor u precies nagaan wat de situatie is en hier een berekening voor maken en u vertellen wat er nodig is. het eerste gesprek met de adviseur is ook altijd kostenloos.
Maar Michel: na dat gesprek gaat de adviseur weer een offerte opmaken, dan kan ik natuurlijk weer die hypotheek krijgen want er zijn geen bezwaren en dan moet ik toch weer de advieskosten gaan betalen terwijl het alleen een administratieve verhoging met voldoende garanties betreft.
Als het om een administratieve verhoging gaat moet er alsnog kosten hiervoor worden betaald omdat de verhoging ook door een hypotheek adviseur wordt aangevraagd.
Dat zijn dus altijd rond de € 1000,- tot € 2.500 extra kosten voor een administratieve handeling die eigenlijk alleen weer voordelig voor de bank is, want er gaat weer rente betaald worden.
Ik begrijp wat u zegt. Wij kunnen alleen geen hypotheek afsluiten zonder dat dit via een hypotheekadviseur gaat.
Onze adviseur zei ooit dat als wij de hypotheek lieten staan, die als we meer geld nodig hadden gewoon weer tot het in de acte genoemde bedrag verhoogd kon worden. Nu is dit niet nodig, maar zo ik begrijp moet er weer een nieuwe hypotheek met alle bijkomende kosten komen.
Ook als het alleen om een verhoging gaat moet dit doormiddel van een adviseur plaatsvinden.
Wat zijn de kosten van een adviseur?
Dat verschilt per adviseur via florius.nl/hypotheekadviseur kunt u er één vinden bij u in de buurt.
Michel, eigenlijk ben ik met jouw standaardantwoorden niks wijzer geworden. Ben jij een robot?
Ik kan u verzekeren dat ik echt een mens ben.
Dan kan ik jouw werk ook doen. Alleen verwijzen naar de hypotheekadviseur. Waar kan ik solliciteren?
Kan ik u verder nog helpen? Ik heb u aangegeven dat ik op dit moment niets kan betekenen voor u, aangezien de hypotheek al is afgelost. U moet dus langs een adviseur.
Ik ga de chat sluiten en wens u een fijne dag toe.
Sterke punten Totaal gn!!!!
Zwakke punten Teveel om op te noemen!
Adviseurs die maar wat zeggen
Aanwijsbare foutieve info
Totaal geen antwoorden op je vragen
Traag en langzaam
Hypotheek overgesloten bij florius,goed rente percentage, alles vlot gegaan, nu verbouwen uit depot, na indienen vd bonnen soms dezelfde dag nog geld op de rekening!
Ik zou er niet aan beginnen. Beloven veel, komen het niet na. Hebben voorwaarden, maar zijn niet na te lezen. Mails krijg je geen antwoord op. privacy en vertrouwelijk om gaan met gegevens, kennen ze niet.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Traag en afspraken nakomen. Communicatie. Voorwaarden producten
If your email provider -- one example is, Yahoo, AOL or Gmail -- mistakenly labeled the Craigslist verification email as spam, you needs to be able to still find it by looking
within your Spam folder. Make sure your seller can give you with both, or question him to come down within the price.
craigslist search tempest Go to your Craigslist homepage to
start exploring the choice of selling your books through
this classifed site (see Resources below). While there is a good amount of spam
and fake offers about this web site, it can do
have some good bonafide provides.
Sterke punten If your email provider -- one example is, Yahoo, AOL or Gmail -- mistakenly labeled the Craigslist
verification email as spam, you needs to be able to still find it by
looking within your Spam folder. Make sure your seller can give you with both, or question him
to come down within the price. craigslist search tempest
Go to your Craigslist homepage to start exploring
the choice of selling your books through this classifed
site (see Resources below). While there is a good amount of spam and
fake offers about this web site, it can do have some good bonafide provides.
Zwakke punten If your email provider -- one example is, Yahoo, AOL or Gmail -- mistakenly labeled the Craigslist verification email as spam, you
needs to be able to still find it by looking within your Spam folder.
Make sure your seller can give you with both, or question him to come down within the price.
craigslist search tempest Go to your Craigslist homepage to start exploring the
choice of selling your books through this classifed
site (see Resources below). While there is a good amount of spam and fake offers about this web site, it can do have some good bonafide provides.
Florius is wel snel genoeg met het sturen van de advies/bemiddelings kosten maar alles normaal afwerken kunnen ze niet.
Mei 2018 vanwege de scheiding mijn ex uit moeten schrijven wat heeft geduurd tot Dec2018 nadat ik ontelbare keren iedere keer nieuwe stukken aan moest leveren omdat de aangeleverde stukken niet up to date waren terwijl ze zelf alles laten liggen, nadat het eindelijk geregeld was een verhoging aangevraagd en hoor al sinds eind Feb 2019 volgende week is alles geregeld en wederom iedere paar weken hebben ze weer andere stukken nodig en nu medio Mei 2019 is er nog steeds niks geregeld en een klacht indienen heeft ook geen nut want dan word je simpel weggewuifd als je aankomt met alle extra kosten die je boekhouder heeft moeten maken door de laksheid van de mensen in de organisatie.
helaas heb ik advieskosten van ruim 1350 euro moeten betalen maar mijn advies, ga NOOIT in zee met Florius, loze beloftes die ze niet waar kunnen maken en leugen na leugen word er verteld tegen de klant
Sterke punten Loze beloftes naar de klant toe
Zwakke punten Waardeloze organisatie die intern elkaar de hand boven het hoofd houden.
Aantal weken geleden gevraagd mogelijkheid of opslag eraf kan. Stukken toegestuurd en meer malen de toezegging gehad hier op terug te te komen, maar geen reactie. Word niet teruggebeld noch antwoord per mail. Erg slecht en niet klantgericht.
Pentrax heeft zaken gedaan met mijn partner doordat hij een b.v. bezit. Voor een inkomensverklaring zijn we bij dit bedrijf terecht gekomen dat het wat makkelijker zou maken om uiteindelijk hypotegen te krijgen. Inmiddels zijn er al bijna 5 weken verstreken en is er pas vanaf week 4 alles compleet gemaakt. De eerste 4 weken hebben ze 2 profielen aangemaakt waardoor er steeds een 'stuk' ontbrak. Iedere dag was er wel weer wat anders wat ze nodig hadden. Dit terwijl ze dit al wel hadden gekregen! Nu zijn we 5 weken verder en hebben ze gezegd nog eens 3 weken nodig te hebben. Dus ook 3 weken uitstel voor de bankgarantie. Er is dus nog steeds geen zekerheid of er wel of geen hypotheek mogelijk is. Ik ben HELEMAAL klaar met dit bedrijf en raad het dan ook niemand aan om 'sneller' of 'makkelijker' klaar te zijn.
Hebben gebeld naar mijn boekhouder met de mededeling of ik wel te vertrouwen was en of de cijfers wel kloppen. Voel me zeer beledigd en zal ook een melding maken bij het bureau van discriminatie. Alle cijfers zagen er goed uit meer dan dat er nodig was ingeleverd waardoor ik het passeerdatum ben overschreden en een boete heb gekregen via de makelaar. Ook hebben ze mij geen hypotheek gegeven terwijl alles goed uitzag en meer kon lenen dan dat ik wou.
Helaas een slechte ervaribg met Pentrax. Ik heb hen gevraagd om een inkomensverklaring op te stellen ivm de hypotheek. Ik ben zelfstandig ondernemer. Het grootste probleem was de traagheid. Pas na 5 dagen laten weten dat er nog iets miste, waardoor het proces nog verder werd vertraagd. Verder werd ik geholpen door 3 personen die informatie niet onderling uitwisselde en bovendien mailtjes niet goed lazen. Al met al zou ik hen zeker niet aanbevelen.
Zwakke punten Traag, onvolledig, niet klantvriendelijk
Maak van deze hypotheekverstrekker geen gebruik. Ze zijn onbetrouwbaar, klant onvriendelijk, komen afspraken niet na, hun internetpagina werkt voor geen meter.
Formulieren in mijn florius zijn niet te downloaden ( dit is al 7 dagen het geval). De ICT afdeling werkt er aan"zegt de medewerker. Gelukkig zijn deze mensen niet verantwoordelijk voor de veiligheid van de nederlandse staatsburgers, anders waren we al lang van de kaart geveegd.
Sterke punten Liegen en bedriegen.
Zwakke punten Onbetrouwbaar, klant onvriendelijk , komen afspraken niet na. Internetpagina voor de klant werkt totaal niet, waardoor je je post niet kunt inzien.
Begin februari schade gemeld door storm waardoor een kozijn met raam is gesneuveld. Afhandeling is nog niet klaar. Wel elke maand premie betalen, nog nooit iets geclaimd. En nu het nodig is, blijkt ASR supertraag met afhandelen.
Begin februari schade gemeld door storm waardoor een kozijn met raam is gesneuveld. Afhandeling is nog niet klaar. Wel elke maand premie betalen, nog nooit iets geclaimd. En nu het nodig is, blijkt ASR supertraag met afhandelen.
Vreselijk onaardige en tikkeltje simpele adviseur aan de telefoon gehad. Ze spreken voor een eerste, vrijblijvende afspraak eerst telefonisch met je af. Prima. Je wordt er wel iedere dag aan herinnerd dat je stukken moet aanleveren, wat ik ruim op tijd had gedaan. Zelfs een werkgeversverklaring geregeld (voor niks, bleek al snel)....
Vijf minuten voor het gesprek ontving ik een e-mail waarin eigenlijk al duidelijk was dat mijn wens niet erg haalbaar was. Maar de manier waarop de ‘adviseur’ me te woord stond was erg onaangenaam. Dingen als; “wat denkt u zelf” en dat soort uitspraken gaven mij het gevoel dat ik zulke onnozele vragen stelde, dat ik me na afloop gewoon een beetje rot voelde.
Mocht je daar nu geen zin in hebben, dan zou ik adviseren om een andere goedkope tussenpersoon te zoeken.
Toevallig heb ik een hele vriendelijke dame aan de lijn gehad en ze wist precies waar ze het over had en vatte de koe bij de hoorns.
Negatieve spiraal even doorbreken en je verwachtingen bijstellen dan zou je hier nog weleens een goede adviseur kunnen hebben.
2600euro bij de hypotheekshop oversluitkosten wordt ik weer niet vrolijk van.
Sterke punten Professionele dame met verstand van zaken.
Snelle reactie.
Snel een afspraak.
Goedkoper dan de meeste adviseurs.
Zwakke punten Nog niets, maar meld ze wel als het zo mag zijn
Obvion is alleen uit op snel geld verdienen over de rug van klanten.
Het maakt Obvion niets uit of ze klanten of gezinnen kapot onterecht maken als zij maar geld verdien.
Terecht of onterecht daar gaat het niet om.
Als je vervolgens vraagt om uitleg of bewijsstukken zijn ze in eens niet thuis.
Ze worden onvriendelijk zelfs onbeschoft en driegend.
Al met al een waardeloze club die het bestaansrecht niet waard is.
Op een vrijdag avond om 18.30 een afspraak ingepland. Netjes de bevestigingmail ontvangen. In de auto na mijn werk om 18.00 belde ik op om te vertellen dat ik een kwartier later kwam i.v.m. werk. Kreeg ik voicemail. Ik heb de voicemail ingesproken.
Om 18.45 bij de hypotheekshop in Purmerend staan we voor een dichte deur in de stromende regen. Alles was donker en er nam niemand op.
Zelfs de maandag erna ben ik niet direct in de ochtend op gebeld voor een excuus. Ik moest zelf maandag middag om 17.00uur bellen naar de reden dat wij voor een dichte deur stonden.
Ik zal hier nooit een hypotheek afsluiten zo ga je niet met je klanten om. Ik heb afspraken verzet die avond en het was voor ons belangrijk om die avond naar de hypotheek te gaan voor een inschrijfavond van een nieuwbouw project.
Ik raad niemand aan hier een hypotheek af te sluiten.
Een week terug een rekening geopend, ik verwachte een aantal grote bedragen, vanwege verkoop pand.En wilde niet alles bij 1 bank, binnen laten komen, want die garantie tot een ton door de overheid is natuurlijk op het moment dat er echt stront aan de knikker is een wasse neus.
Nu heeft iemand twee keer 25.000 euro overgemaakt naar mijn rekening bij de regiobank, maar het komt maar niet binnen bij mij.Na vijf dagen maar eens bellen met de tussen persoon, welke mij na een uur terug belt, ja de regiobank vind het een vreemde transactie dus houden ze het geld achter op een derde rekening? Dus met andere woorden ik moet er zelf achteraan bellen ,om te horen waarom ik niet over mijn eigen geld kan beschikken, het moet niet gekker worden, je zal dat geld nodig hebben voor bijvoorbeeld een belasting aanslag of vastgoed transactie.Op mijn vraag wanneer ik weer over mijn geld kan beschikken, kreeg ik als antwoord, weet ik niet.
Sterke punten ik ontvang geen rente bij een bank, dus het levert niets op, als de bank omvalt ben ik mijn geld kwijt, garantie van de overheid tot 100.000 euro kan de overheid helemaal niet waarmaken, dus loop ik onbetaald risico bij deze k bank.
Review over Nationaal Bespaarcentrum
SLECHT SLECHT SLECHT
Weer zo'n bedrijf dat aan de haal gaat met GESTOLEN GEGEVENS!!!
MAIL ME NIET MEER, HAAL ME VAN JULLIE MAILING LIJST! IK HEB MEZELF NOOIT INGESCHREVEN HUFTERS
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
ALLE
Door Tinus Wasseneus op 2 december 2019 Reageer
Review over Pentrax
geen vertrouwen
Beste Heer, Mevrouw,
Na 3 keer te hebben gebeld met uw kantoor bent u er nog steeds niet in geslaagd om een verbeterde versie van onze factuur testuren
Ik hier even kwijt dat ik zeer teleurgesteld ben in uw bedrijf, het vermogen om een accountants rapport
begrijpend te lezen ligt niet erg hoog.
Er is daardoor veelvuldig contact met onze accountant geweest wat helemaal niet nodig was, met alle gevolgen van dien.
Verder bevorderde dat de snelheid van de goedkeuring voor de bank ook niet echt, heel jammer!
U begrijpt dat ik uw bedrijf niet echt zal aanraden….
Sterke punten
geen
Zwakke punten
geen idee hebben waar ze mee bezig zijn
Door Aalbers op 2 oktober 2019 Reageer
Review over Pentrax
Bijzonder slechte ervaring
Na ruim zes weken heen en weer bellen, mailen en verzoeken om de toetsing af te ronden heb ik het uit eindelijk voor elkaar kunnen krijgen. Ik wist dat het voor een zelfstandig ondernemer moeilijker is om een hypotheek te krijgen maar het voelde echt als een straf om zaken te doen met dit bedrijf. Ze denken totaal niet mee, zijn onvriendelijk, slecht bereikbaar en hebben voor veel onnodige extra kosten gezorgd. Ik hoop nooit meer iets met dit bedrijf te maken te hebben.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Vrijwel alles. Algehele communicatie. Bureaucratisch proces. Niet meedenken. Onredelijke eisen (volledige jaarcijfers en rapportage van het laatste jaar willen hebben in de eerste week januari).
Door T.K. op 11 september 2019 Reageer
Review over Florius
schofterige behandeling
Ongelofelijk, zojuist zeer schofterig aan de telefoon te woord gestaan door een medewerker van Florius. Ik had een maand geleden gevraagd om een hypotheekvoorstel met een rentevastperiode van 20 jaar. Deze was helaas onduidelijk. Het maandbedrag was niet gespecificeerd en er werd het woord premie gebruikt waar inleg hoort te staan. Ik verzocht om een nieuw voorstel waarbij ze dezelfde aanpak hanteren als bij het voorstel voor 10 jaar is gedaan (dit was een keurig uitgewerkt voorstel). Hierover werd lacherig gedaan en gezegd dat dit waarschijnlijk hetzelfde voorstel zou worden als ik al had gekregen (waarover ik dus ontevreden was). Wat een ballentent! Overstappen is niet handig voor mij nu heeft mijn hypotheekadviseur me laten weten, maar ik zou niemand Florius aanbevelen, tenzij ze deze persoon onmiddellijk ontslaan en hun dienstverlening aanpassen naar het het niveau waarop het hoort.
Door Yvonne op 4 september 2019 Reageer
Review over Florius
Nooit meer, zo snel mogelijk weg
Hier volgt een woordelijk chat met Florius:
U spreekt met Michel, wat kan ik voor u doen?
Ik heb een afgeloste hypotheek. Nu wil ik weer € bedrag,- op annuïteitsbasis lenen zonder notariskosten. Kan dit
Ik zoek uw gegevens erbij. Wat is uw geboortedatum, postcode en huisnummer?
Plaats en geboortedatum (privé)
Dank u wel. Ik ga het voor u nakijken. Een moment geduld alstublieft.
Beankt voor het wachten. Is uw lening geroyeerd en uit het kadaster geschreven?
Nee
Dan zou het kunnen dat dit inderdaad niet hoeft. Dit kunt u met uw adviseur bespreken.
Telefonisch contact met Florius was echter dat er weer een nieuwe hypotheek geregeld moest worden plus alle extra's. Informatie op internet leert anders. Wat moet ik geloven.
U kunt het beste contact opnemen met de adviseur. Die kan voor u precies nagaan wat de situatie is en hier een berekening voor maken en u vertellen wat er nodig is. het eerste gesprek met de adviseur is ook altijd kostenloos.
Maar Michel: na dat gesprek gaat de adviseur weer een offerte opmaken, dan kan ik natuurlijk weer die hypotheek krijgen want er zijn geen bezwaren en dan moet ik toch weer de advieskosten gaan betalen terwijl het alleen een administratieve verhoging met voldoende garanties betreft.
Als het om een administratieve verhoging gaat moet er alsnog kosten hiervoor worden betaald omdat de verhoging ook door een hypotheek adviseur wordt aangevraagd.
Dat zijn dus altijd rond de € 1000,- tot € 2.500 extra kosten voor een administratieve handeling die eigenlijk alleen weer voordelig voor de bank is, want er gaat weer rente betaald worden.
Ik begrijp wat u zegt. Wij kunnen alleen geen hypotheek afsluiten zonder dat dit via een hypotheekadviseur gaat.
Onze adviseur zei ooit dat als wij de hypotheek lieten staan, die als we meer geld nodig hadden gewoon weer tot het in de acte genoemde bedrag verhoogd kon worden. Nu is dit niet nodig, maar zo ik begrijp moet er weer een nieuwe hypotheek met alle bijkomende kosten komen.
Ook als het alleen om een verhoging gaat moet dit doormiddel van een adviseur plaatsvinden.
Wat zijn de kosten van een adviseur?
Dat verschilt per adviseur via florius.nl/hypotheekadviseur kunt u er één vinden bij u in de buurt.
Michel, eigenlijk ben ik met jouw standaardantwoorden niks wijzer geworden. Ben jij een robot?
Ik kan u verzekeren dat ik echt een mens ben.
Dan kan ik jouw werk ook doen. Alleen verwijzen naar de hypotheekadviseur. Waar kan ik solliciteren?
Kan ik u verder nog helpen? Ik heb u aangegeven dat ik op dit moment niets kan betekenen voor u, aangezien de hypotheek al is afgelost. U moet dus langs een adviseur.
Ik ga de chat sluiten en wens u een fijne dag toe.
Sterke punten
Totaal gn!!!!
Zwakke punten
Teveel om op te noemen!
Adviseurs die maar wat zeggen
Aanwijsbare foutieve info
Totaal geen antwoorden op je vragen
Traag en langzaam
Door Nico de Boer op 27 augustus 2019 Reageer
Review over Obvion
Obvion is eigenlijk Rabobank
Wat een afschuwelijk slecht bedrijf.
Ga hier niet mee in zee
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Schandalige slechte service
Door Jeroen Schin op 22 augustus 2019 Reageer
Review over Florius
Super tevreden over Florius
Hypotheek overgesloten bij florius,goed rente percentage, alles vlot gegaan, nu verbouwen uit depot, na indienen vd bonnen soms dezelfde dag nog geld op de rekening!
Sterke punten
Vlotte afhandeling
Zwakke punten
Geen
Door Ron Gans op 12 augustus 2019 Reageer
Review over Centraal Beheer Achmea
Trage logge hypotheekverstrekker
Ik zou er niet aan beginnen. Beloven veel, komen het niet na. Hebben voorwaarden, maar zijn niet na te lezen. Mails krijg je geen antwoord op. privacy en vertrouwelijk om gaan met gegevens, kennen ze niet.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Traag en afspraken nakomen. Communicatie. Voorwaarden producten
Door Joost op 24 juli 2019 Reageer
Review over BLG
Zeer tevreden
Al 11jaar klant bij de blg in alle tevredenheid. Als ik vragen heb word ik vriendelijke en behulpzaam te woord gestaan. Wij zijn super tevreden.
Sterke punten
Telefonisch contact ervaren wij al zeer prettig
Door Roxsana Diet op 15 juli 2019 Reageer
Review over Florius
Slecht bedrijf
Niemand kan je bij vragen te woord staan. Je hoort alleen maar dat zij het niet weten. Het is echt schandalig.
Sterke punten
Veel geschreeuw en weinig wol.
Zwakke punten
Deskundigheid en communicatie.
Door Henk de Vrie op 4 juli 2019 Reageer
Review over ASR
032 270 41 15
If your email provider -- one example is, Yahoo, AOL or Gmail -- mistakenly labeled the Craigslist verification email as spam, you needs to be able to still find it by looking
within your Spam folder. Make sure your seller can give you with both, or question him to come down within the price.
craigslist search tempest Go to your Craigslist homepage to
start exploring the choice of selling your books through
this classifed site (see Resources below). While there is a good amount of spam
and fake offers about this web site, it can do
have some good bonafide provides.
Sterke punten
If your email provider -- one example is, Yahoo, AOL or Gmail -- mistakenly labeled the Craigslist
verification email as spam, you needs to be able to still find it by
looking within your Spam folder. Make sure your seller can give you with both, or question him
to come down within the price. craigslist search tempest
Go to your Craigslist homepage to start exploring
the choice of selling your books through this classifed
site (see Resources below). While there is a good amount of spam and
fake offers about this web site, it can do have some good bonafide provides.
Zwakke punten
If your email provider -- one example is, Yahoo, AOL or Gmail -- mistakenly labeled the Craigslist verification email as spam, you
needs to be able to still find it by looking within your Spam folder.
Make sure your seller can give you with both, or question him to come down within the price.
craigslist search tempest Go to your Craigslist homepage to start exploring the
choice of selling your books through this classifed
site (see Resources below). While there is a good amount of spam and fake offers about this web site, it can do have some good bonafide provides.
Door Ewan op 30 juni 2019 Reageer
Review over Florius
Waardeloze organisatie
Florius is wel snel genoeg met het sturen van de advies/bemiddelings kosten maar alles normaal afwerken kunnen ze niet.
Mei 2018 vanwege de scheiding mijn ex uit moeten schrijven wat heeft geduurd tot Dec2018 nadat ik ontelbare keren iedere keer nieuwe stukken aan moest leveren omdat de aangeleverde stukken niet up to date waren terwijl ze zelf alles laten liggen, nadat het eindelijk geregeld was een verhoging aangevraagd en hoor al sinds eind Feb 2019 volgende week is alles geregeld en wederom iedere paar weken hebben ze weer andere stukken nodig en nu medio Mei 2019 is er nog steeds niks geregeld en een klacht indienen heeft ook geen nut want dan word je simpel weggewuifd als je aankomt met alle extra kosten die je boekhouder heeft moeten maken door de laksheid van de mensen in de organisatie.
helaas heb ik advieskosten van ruim 1350 euro moeten betalen maar mijn advies, ga NOOIT in zee met Florius, loze beloftes die ze niet waar kunnen maken en leugen na leugen word er verteld tegen de klant
Sterke punten
Loze beloftes naar de klant toe
Zwakke punten
Waardeloze organisatie die intern elkaar de hand boven het hoofd houden.
Door P Snijders op 16 mei 2019 Reageer (1 reactie)
Review over De Hypotheekshop
Slechte follow up Hypotheekshop
Aantal weken geleden gevraagd mogelijkheid of opslag eraf kan. Stukken toegestuurd en meer malen de toezegging gehad hier op terug te te komen, maar geen reactie. Word niet teruggebeld noch antwoord per mail. Erg slecht en niet klantgericht.
Door Grf op 13 april 2019 Reageer
Review over Pentrax
Traag en slechte wisselwerking
Pentrax heeft zaken gedaan met mijn partner doordat hij een b.v. bezit. Voor een inkomensverklaring zijn we bij dit bedrijf terecht gekomen dat het wat makkelijker zou maken om uiteindelijk hypotegen te krijgen. Inmiddels zijn er al bijna 5 weken verstreken en is er pas vanaf week 4 alles compleet gemaakt. De eerste 4 weken hebben ze 2 profielen aangemaakt waardoor er steeds een 'stuk' ontbrak. Iedere dag was er wel weer wat anders wat ze nodig hadden. Dit terwijl ze dit al wel hadden gekregen! Nu zijn we 5 weken verder en hebben ze gezegd nog eens 3 weken nodig te hebben. Dus ook 3 weken uitstel voor de bankgarantie. Er is dus nog steeds geen zekerheid of er wel of geen hypotheek mogelijk is. Ik ben HELEMAAL klaar met dit bedrijf en raad het dan ook niemand aan om 'sneller' of 'makkelijker' klaar te zijn.
Door Magda op 4 april 2019 Reageer
Review over Florius
SLECHT
Hebben gebeld naar mijn boekhouder met de mededeling of ik wel te vertrouwen was en of de cijfers wel kloppen. Voel me zeer beledigd en zal ook een melding maken bij het bureau van discriminatie. Alle cijfers zagen er goed uit meer dan dat er nodig was ingeleverd waardoor ik het passeerdatum ben overschreden en een boete heb gekregen via de makelaar. Ook hebben ze mij geen hypotheek gegeven terwijl alles goed uitzag en meer kon lenen dan dat ik wou.
Sterke punten
Geen.
Zwakke punten
Alles.
Door Guney Tanbur op 2 april 2019 Reageer
Review over Pentrax
Slechte ervaring
Helaas een slechte ervaribg met Pentrax. Ik heb hen gevraagd om een inkomensverklaring op te stellen ivm de hypotheek. Ik ben zelfstandig ondernemer. Het grootste probleem was de traagheid. Pas na 5 dagen laten weten dat er nog iets miste, waardoor het proces nog verder werd vertraagd. Verder werd ik geholpen door 3 personen die informatie niet onderling uitwisselde en bovendien mailtjes niet goed lazen. Al met al zou ik hen zeker niet aanbevelen.
Zwakke punten
Traag, onvolledig, niet klantvriendelijk
Door Martine op 28 maart 2019 Reageer
Review over Florius
Snel overslaan
Maak van deze hypotheekverstrekker geen gebruik. Ze zijn onbetrouwbaar, klant onvriendelijk, komen afspraken niet na, hun internetpagina werkt voor geen meter.
Formulieren in mijn florius zijn niet te downloaden ( dit is al 7 dagen het geval). De ICT afdeling werkt er aan"zegt de medewerker. Gelukkig zijn deze mensen niet verantwoordelijk voor de veiligheid van de nederlandse staatsburgers, anders waren we al lang van de kaart geveegd.
Sterke punten
Liegen en bedriegen.
Zwakke punten
Onbetrouwbaar, klant onvriendelijk , komen afspraken niet na. Internetpagina voor de klant werkt totaal niet, waardoor je je post niet kunt inzien.
Door Bart op 26 maart 2019 Reageer
Review over ASR
Slechte service
Begin februari schade gemeld door storm waardoor een kozijn met raam is gesneuveld. Afhandeling is nog niet klaar. Wel elke maand premie betalen, nog nooit iets geclaimd. En nu het nodig is, blijkt ASR supertraag met afhandelen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Trage afhandeling.
Door Jagersma op 19 maart 2019 Reageer
Review over ASR
Slechte service
Begin februari schade gemeld door storm waardoor een kozijn met raam is gesneuveld. Afhandeling is nog niet klaar. Wel elke maand premie betalen, nog nooit iets geclaimd. En nu het nodig is, blijkt ASR supertraag met afhandelen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Trage afhandeling.
Door Jagersma op 19 maart 2019 Reageer
Review over Somers-Hypotheken
Afrader
Vreselijk onaardige en tikkeltje simpele adviseur aan de telefoon gehad. Ze spreken voor een eerste, vrijblijvende afspraak eerst telefonisch met je af. Prima. Je wordt er wel iedere dag aan herinnerd dat je stukken moet aanleveren, wat ik ruim op tijd had gedaan. Zelfs een werkgeversverklaring geregeld (voor niks, bleek al snel)....
Vijf minuten voor het gesprek ontving ik een e-mail waarin eigenlijk al duidelijk was dat mijn wens niet erg haalbaar was. Maar de manier waarop de ‘adviseur’ me te woord stond was erg onaangenaam. Dingen als; “wat denkt u zelf” en dat soort uitspraken gaven mij het gevoel dat ik zulke onnozele vragen stelde, dat ik me na afloop gewoon een beetje rot voelde.
Mocht je daar nu geen zin in hebben, dan zou ik adviseren om een andere goedkope tussenpersoon te zoeken.
Bah
Sterke punten
Snel een gratis afspraak
Zwakke punten
Where to start! Zie review
Door Tanja op 7 maart 2019 Reageer
Review over Nationaal Bespaarcentrum
Vriendelijke dame
Toevallig heb ik een hele vriendelijke dame aan de lijn gehad en ze wist precies waar ze het over had en vatte de koe bij de hoorns.
Negatieve spiraal even doorbreken en je verwachtingen bijstellen dan zou je hier nog weleens een goede adviseur kunnen hebben.
2600euro bij de hypotheekshop oversluitkosten wordt ik weer niet vrolijk van.
Sterke punten
Professionele dame met verstand van zaken.
Snelle reactie.
Snel een afspraak.
Goedkoper dan de meeste adviseurs.
Zwakke punten
Nog niets, maar meld ze wel als het zo mag zijn
Door Brouwer op 26 februari 2019 Reageer
Review over Obvion
Obvion denk dat ze alles mag en kan
Obvion is alleen uit op snel geld verdienen over de rug van klanten.
Het maakt Obvion niets uit of ze klanten of gezinnen kapot onterecht maken als zij maar geld verdien.
Terecht of onterecht daar gaat het niet om.
Als je vervolgens vraagt om uitleg of bewijsstukken zijn ze in eens niet thuis.
Ze worden onvriendelijk zelfs onbeschoft en driegend.
Al met al een waardeloze club die het bestaansrecht niet waard is.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Ontelbaar
Door Rene op 4 februari 2019 Reageer
Review over De Hypotheekshop
Geen afmelding
Op een vrijdag avond om 18.30 een afspraak ingepland. Netjes de bevestigingmail ontvangen. In de auto na mijn werk om 18.00 belde ik op om te vertellen dat ik een kwartier later kwam i.v.m. werk. Kreeg ik voicemail. Ik heb de voicemail ingesproken.
Om 18.45 bij de hypotheekshop in Purmerend staan we voor een dichte deur in de stromende regen. Alles was donker en er nam niemand op.
Zelfs de maandag erna ben ik niet direct in de ochtend op gebeld voor een excuus. Ik moest zelf maandag middag om 17.00uur bellen naar de reden dat wij voor een dichte deur stonden.
Ik zal hier nooit een hypotheek afsluiten zo ga je niet met je klanten om. Ik heb afspraken verzet die avond en het was voor ons belangrijk om die avond naar de hypotheek te gaan voor een inschrijfavond van een nieuwbouw project.
Ik raad niemand aan hier een hypotheek af te sluiten.
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Afspraken niet na komen
Door Kiki op 31 januari 2019 Reageer
Review over Smartfee.nl
Goed advies
Duidelijk helder en goed
Sterke punten
Onafhankelijk
Zwakke punten
Soms lastig bereikbaar
Door Hanny Fluit op 20 januari 2019 Reageer
Review over Regiobank
wat een kneuzenbank
Een week terug een rekening geopend, ik verwachte een aantal grote bedragen, vanwege verkoop pand.En wilde niet alles bij 1 bank, binnen laten komen, want die garantie tot een ton door de overheid is natuurlijk op het moment dat er echt stront aan de knikker is een wasse neus.
Nu heeft iemand twee keer 25.000 euro overgemaakt naar mijn rekening bij de regiobank, maar het komt maar niet binnen bij mij.Na vijf dagen maar eens bellen met de tussen persoon, welke mij na een uur terug belt, ja de regiobank vind het een vreemde transactie dus houden ze het geld achter op een derde rekening? Dus met andere woorden ik moet er zelf achteraan bellen ,om te horen waarom ik niet over mijn eigen geld kan beschikken, het moet niet gekker worden, je zal dat geld nodig hebben voor bijvoorbeeld een belasting aanslag of vastgoed transactie.Op mijn vraag wanneer ik weer over mijn geld kan beschikken, kreeg ik als antwoord, weet ik niet.
Sterke punten
ik ontvang geen rente bij een bank, dus het levert niets op, als de bank omvalt ben ik mijn geld kwijt, garantie van de overheid tot 100.000 euro kan de overheid helemaal niet waarmaken, dus loop ik onbetaald risico bij deze k bank.
Zwakke punten
geen communicatie
Door albert smit op 8 januari 2019 Reageer