Nieuwste Reviews

Obvion - Goede voorwaarden langzame afhandeling

0

Review:
Commercieel gezien was Obvion een hele goede aanbieder (daarom alsnog een voldoende), maar de doorlooptijden van de aanvraag zijn bij Obvion (in vergelijking met andere aanbieders) veel te lang. Op donderdag 7 september 2018 hebben wij een aanvraag gedaan bij Obvion. Pas op 19 september 2018 hadden wij een initiële offerte ontvangen. Pas op 24 september kregen wij een bindende offerte. Dit is een doorlooptijd van 17 dagen! Wij hadden een 2e aanvraag bij ING lopen als back-up. Hier kregen wij binnen 3 dagen een bindende offerte voor exact dezelfde aanvraag. Pas toen wij aangaven voor ING te gaan ging Obvion snelheid in
het proces brengen. Uiteindelijk heeft Obvion op tijd kunnen leveren, maar als mensen snel een hypotheek willen, zal ik Obvion niet aanbevelen. Het zou jammer zijn dat Obvion potentiële klanten niet binnen zou halen, alleen omdat andere banken een snellere backoffice hebben. Dit is helemaal jammer omdat jullie goede financiële producten aanbieden met goede voorwaarden.

Sterke punten:
Commerciële voorwaarden

Zwakke punten:
Doorlooptijden aanvraag

Hypotrust - niet mee in zee gaan

0

Review:
Ik herken me volledig in het review van Paul en Arjan. Het lijkt wel of ze express vage of verkeerde informatie geven. Ik vertrouw ze allang niet meer.

E. beveelt Hypotrust NIET aan bij vrienden/bekenden

Nationaal Bespaarcentrum - Zeer klant-onvriendelijk

0

Review:
Werd teruggebeld door medewerkster Elze Schuurman n.a.v. mijn verzoek per e-mail om info over hypotheken. Dame luisterde niet naar kern van mijn vraag en begon gelijk kruisverhoor op botte en zeer klant-onvriendelijke wijze. Na kortstondig "afgeblaft" te zijn heb ik aangegeven dat communicatie op deze wijze geen zin heeft en gesprek beëindigd.
Conclusie: Deze dame moet baan zoeken in andere sector!

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
zeer klant-onvriendelijk

Sjra beveelt Nationaal Bespaarcentrum NIET aan bij vrienden/bekenden

Regiobank - Meest waardeloze bank ooit

0

Review:
Ruim 2 jaar geleden heb ik een rekening geopend bij de Regiobank in Apeldoorn. Waarom juist bij hen? Bij het openen van een nieuwe betaalrekening gaven zij €50 binus ip je rekening. Opende een rekening zonder mogelijkheid tot roodstand. Ongeveer een jaar heleden is her 2x voorgekomen dat een automatische afschrijving van één en dezelfde instelling niet lukte vanwege onvoldoende saldo. De bank heeft vervolgens zonder mijn toestemming een blokkade ingesteld voor deze instelling. Om dit ondedaan te maken ben ik meer dan een half jaar bezig geweest. Vandaag wil ik een coupure van €500 bij hen wisselen. Dit blijkt niet te kunnen want zij hebben geen kas. Op eigen rekening storten kan ook niet. Fe wanhoop nabij geef ik aan mijn rekening bij hen te willen opheffen want dit moet wel kunnen. Neen, daarvoor moet ik naar het nieuwe kantoor aan de Deventerstraat. Kom ik bij die vestiging en geef aan mijn tekening te willen opheffen. Dat kan niet want u staat +-€200 rood. WTF, heb een rekening ZONDER mogelijkheid tot roodstand. De bank heeft kennelijk een software probleem dat ze eerst afschrijven en enkele dagen later terugboeken. Leg mijn coupure van €500 op tafel. Probleem opgelost? Mooi niet, zij accepteren geen geld want hebben geen kas. Een bank zonder kas is het zelfde als een wasserette zonder wasmachine(s) of een casino zonder speelkaarten. Wat een ongeloofelijke klotenbank!!!

Sterke punten:
Tot op heden geen enkel sterk punt uitgezonderd sterk in het zwak zijn!

Zwakke punten:
Geen sterke punten hebben!

Claudio beveelt Regiobank NIET aan bij vrienden/bekenden

Nationaal Bespaarcentrum - kut emails

0

Review:
wordt net als de rest dagelijks bestookt met ongevraagde emails als je je uitschrijft worden het er steeds meer enige remedie een mailbom sturen naar hun om hun email plat te leggen kijken of ze dat leuk vinden wat een kutbedrijf

Sterke punten:
absoluut geen ga er niet mee in zee

Zwakke punten:
aleen maar zwakke punten mail ze niet want je komt er nooit meer van af

ikke beveelt Nationaal Bespaarcentrum NIET aan bij vrienden/bekenden

Nationaal Bespaarcentrum - ongewenste mails

1

Review:
Dat we doodziek worden vanb dei kutmails van jullie stop daar GVD mee elke dag wel één en afmelden kan niet mooi KUT bedrijf besparen doe ik op mijn manier heb ik dit kut bedrijf niet voor nodig.Frits Claassen

Geld ook voor al die onderstaande bedrijven die alleen op deze manier aan de man willen komen mooi kut bedrijf

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
alleen maar goed voor het versturen van de kutmails

Frits Claass beveelt Nationaal Bespaarcentrum NIET aan bij vrienden/bekenden

Nationaal Bespaarcentrum - Ongevraagd

0

Review:
Ik word ongevraagd suf gemaild door thomsteltvoor.

Sterke punten:
Brutaal

Zwakke punten:
Privacy

Wim beveelt Nationaal Bespaarcentrum NIET aan bij vrienden/bekenden

Nationaal Bespaarcentrum - Wil geen mails meer ontvangen

0

Review:
Ik word helaas dagelijks bestookt met mails van Nationaal Bespaarcentrum. Ik wil mij uitschrijven wat totaal helaas niet kan. Ik wil gewoon helemaal geen mails meer van hun ontvangen.

Sterke punten:
NVT

Zwakke punten:
Ze nergens een afmeldsysteem hebben. Je moet hun totaal kunnen verwijderen.

M.Hoek beveelt Nationaal Bespaarcentrum NIET aan bij vrienden/bekenden

Florius - Bezint eer ge begint

0

Review:
Beste mede reviewers,

In het verleden heb ik reeds een hypotheek afgesloten voor mijn eerste huis bij Florius en aangezien ik inmiddels mijn 2de huis in November 2017 heb aangeschaft dacht ik, we gaan de hypotheek hiervoor weer afsluiten bij Florius vanwege het vertrouwde gevoel wat ik hier (toen) bij had.

Ondanks de meerdere aanloop problemen die ik had voor het überhaubt mogen ontvangen van het rente aanbod (dan was het ivm taxatie rapport, dan weer ivm het bouwdepot vervolgens was het ivm niet overeenkomen van de datum van mijn in dienst treding tov mijn werkgeversverklaring en loonstrookje - oke hand in eigen boezem in dit geval), of dan was het wel weer anders, maar uiteindelijk toch gelukt na 2 maanden toch het de rente offerte ontvangen en getekend en hypotheek kunnen afsluiten. Overigens ging het bij mijn eerste hypotheek aanzienlijk sneller, was binnen 1 maand aangevraagd en afgerond!

In mijn 2de hypotheek had ik een meer waarde ingecalculeerd mbt eventuele toekomstige verbeteringen aan het huis, dacht hieraan goed te doen omdat het in mijn ogen dan snel zou gaan op het moment dat ik inderdaad aanspraak zou willen maken op deze gelden indien ik dus verbeteringen zou willen aanbrengen aan mijn huis.

Dat laatste was dus een behoorlijke misvatting van mijn kant!

Feit is dat ik nu de kans geboden krijg om een stuk grond achter mijn huis aan te kunnen schaffen zodat ik deze als tuin zou kunnen samenvoegen en dus zodoende waarde stijging van mijn huis.

Ik ben inmiddels 3 maanden bezig om een hypotheek op te kunnen krijgen voor een stuk grond van nog geen 50m2 bij onze vrienden van Florius.

Let wel, dit is dus langer dan het traject voor hypotheek aanvragen voor een huis!

Tot op heden heb ik dus nog steeds geen rente offerte mogen ontvangen om te kunnen tekenen en hierdoor de hypotheek definitief aan te kunnen vragen.

Florius brengt het mooi allemaal, maar in de praktijk, laten ze steeds meer steken vallen.

Zou ik Florius aanraden bij vrienden of bekenden......wat denk je zelf!?

Absoluut niet doen dus!









Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
zie review

D. de Geus beveelt Florius NIET aan bij vrienden/bekenden

Nationaal Bespaarcentrum - Bedrogen

0

Review:
Ze bellen vragen je het hemd van het lijf, vervolgens een afspraak gemaakt. Bellen ze 2 werkdagen voor die tijd op dat ze niet kunnen want meneer heeft kinderen.
En hij ziet een hypotheek niet zitten want er zijn niet voldoende inkomsten blijkt dat hij meer dan helft niet heeft doorgekregen van degene die gebeld heeft en de afspraak heeft gemaakt.
Ik voel me uitgehoord en bedrogen.



Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
communicatie

Spoelstra beveelt Nationaal Bespaarcentrum NIET aan bij vrienden/bekenden