Nieuwste Reviews

Nationaal Bespaarcentrum - kut emails

0

Review:
wordt net als de rest dagelijks bestookt met ongevraagde emails als je je uitschrijft worden het er steeds meer enige remedie een mailbom sturen naar hun om hun email plat te leggen kijken of ze dat leuk vinden wat een kutbedrijf

Sterke punten:
absoluut geen ga er niet mee in zee

Zwakke punten:
aleen maar zwakke punten mail ze niet want je komt er nooit meer van af

ikke beveelt Nationaal Bespaarcentrum NIET aan bij vrienden/bekenden

Nationaal Bespaarcentrum - ongewenste mails

1

Review:
Dat we doodziek worden vanb dei kutmails van jullie stop daar GVD mee elke dag wel één en afmelden kan niet mooi KUT bedrijf besparen doe ik op mijn manier heb ik dit kut bedrijf niet voor nodig.Frits Claassen

Geld ook voor al die onderstaande bedrijven die alleen op deze manier aan de man willen komen mooi kut bedrijf

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
alleen maar goed voor het versturen van de kutmails

Frits Claass beveelt Nationaal Bespaarcentrum NIET aan bij vrienden/bekenden

Nationaal Bespaarcentrum - Ongevraagd

0

Review:
Ik word ongevraagd suf gemaild door thomsteltvoor.

Sterke punten:
Brutaal

Zwakke punten:
Privacy

Wim beveelt Nationaal Bespaarcentrum NIET aan bij vrienden/bekenden

Nationaal Bespaarcentrum - Wil geen mails meer ontvangen

0

Review:
Ik word helaas dagelijks bestookt met mails van Nationaal Bespaarcentrum. Ik wil mij uitschrijven wat totaal helaas niet kan. Ik wil gewoon helemaal geen mails meer van hun ontvangen.

Sterke punten:
NVT

Zwakke punten:
Ze nergens een afmeldsysteem hebben. Je moet hun totaal kunnen verwijderen.

M.Hoek beveelt Nationaal Bespaarcentrum NIET aan bij vrienden/bekenden

Florius - Bezint eer ge begint

0

Review:
Beste mede reviewers,

In het verleden heb ik reeds een hypotheek afgesloten voor mijn eerste huis bij Florius en aangezien ik inmiddels mijn 2de huis in November 2017 heb aangeschaft dacht ik, we gaan de hypotheek hiervoor weer afsluiten bij Florius vanwege het vertrouwde gevoel wat ik hier (toen) bij had.

Ondanks de meerdere aanloop problemen die ik had voor het überhaubt mogen ontvangen van het rente aanbod (dan was het ivm taxatie rapport, dan weer ivm het bouwdepot vervolgens was het ivm niet overeenkomen van de datum van mijn in dienst treding tov mijn werkgeversverklaring en loonstrookje - oke hand in eigen boezem in dit geval), of dan was het wel weer anders, maar uiteindelijk toch gelukt na 2 maanden toch het de rente offerte ontvangen en getekend en hypotheek kunnen afsluiten. Overigens ging het bij mijn eerste hypotheek aanzienlijk sneller, was binnen 1 maand aangevraagd en afgerond!

In mijn 2de hypotheek had ik een meer waarde ingecalculeerd mbt eventuele toekomstige verbeteringen aan het huis, dacht hieraan goed te doen omdat het in mijn ogen dan snel zou gaan op het moment dat ik inderdaad aanspraak zou willen maken op deze gelden indien ik dus verbeteringen zou willen aanbrengen aan mijn huis.

Dat laatste was dus een behoorlijke misvatting van mijn kant!

Feit is dat ik nu de kans geboden krijg om een stuk grond achter mijn huis aan te kunnen schaffen zodat ik deze als tuin zou kunnen samenvoegen en dus zodoende waarde stijging van mijn huis.

Ik ben inmiddels 3 maanden bezig om een hypotheek op te kunnen krijgen voor een stuk grond van nog geen 50m2 bij onze vrienden van Florius.

Let wel, dit is dus langer dan het traject voor hypotheek aanvragen voor een huis!

Tot op heden heb ik dus nog steeds geen rente offerte mogen ontvangen om te kunnen tekenen en hierdoor de hypotheek definitief aan te kunnen vragen.

Florius brengt het mooi allemaal, maar in de praktijk, laten ze steeds meer steken vallen.

Zou ik Florius aanraden bij vrienden of bekenden......wat denk je zelf!?

Absoluut niet doen dus!









Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
zie review

D. de Geus beveelt Florius NIET aan bij vrienden/bekenden

Nationaal Bespaarcentrum - Bedrogen

0

Review:
Ze bellen vragen je het hemd van het lijf, vervolgens een afspraak gemaakt. Bellen ze 2 werkdagen voor die tijd op dat ze niet kunnen want meneer heeft kinderen.
En hij ziet een hypotheek niet zitten want er zijn niet voldoende inkomsten blijkt dat hij meer dan helft niet heeft doorgekregen van degene die gebeld heeft en de afspraak heeft gemaakt.
Ik voel me uitgehoord en bedrogen.



Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
communicatie

Spoelstra beveelt Nationaal Bespaarcentrum NIET aan bij vrienden/bekenden

Florius - blijven stoken bij achterstand betaling

0

Review:
al tijden en achterstand dankzij de crissis. totaal geen hulp van florius ontvangen over hoe en wat om het op te lossen.
zelf met een oplossing gekomen de ze werd moeilijk geaccepteerd. en nu continu wijzen op de achterstand en dat deze ingelopen moet worden terwijl we duidelijk een afspraak na gekomen zijn. blijven ze vervelende brieven en vragen stellen over inkomsten aflossings datums en zo verder.

Sterke punten:
aggresief blijven

Zwakke punten:
totaal geen klantvriendelijkheid

huub beveelt Florius NIET aan bij vrienden/bekenden

Nationaal Bespaarcentrum - Schending privacy

0

Review:
Ik ontvang, ongevraagd, een mail van hen. Uitschrijven kan niet. Contact opnemen per mail ook niet. Ik vind het onbehoorlijk en wil dat mijn mail adres uit hun bestand gehaald wordt.

Obvion - A zeggen en B doen

0

Review:
Ik heb al tijden problemen met Obvion en dan met name dat als je ze belt ze A zeggen en als je dit vervolgens schriftelijk wilt bevestigen of afhandelen dat men uit het niets B zegt.
v.b. 1: Ik zou (telefonisch) 1 jaar van te voren een nieuw voorstel krijgen voor de nieuwe hypotheekperiode en na (schriftelijke) navraag bleek dit maar 3 maanden te zijn.
v.b. 2: Ik wil graag het ene deel van mijn beleggings-hypotheek over sluiten naar mijn ander deel, speciaal gevraagd maar kon niet plaatsvinden....3 jaar na dato krijg ik doodleuk een bericht waarom ik dat ene deel nu perse wilde aflossen want die had ik toch bij deel 2 in kunnen stoppen grrrrrrr.
v.b. Ik kreeg een advies voor een beleggingsportefeuille waar Obvion mee akkoord is....maar deze beleggingsportefeuille daar wordt geen rendement gemaakt...dat meldt je dan keurig aan Obvion maar dan gaan zij niet over portefeuilles ...? ? ? ?
Een enorme K-club is het

Sterke punten:
weinig, maar contact krijgen lukt meestal wel

Zwakke punten:
Ze komen afspraken niet na, verwijzen gelijk naar de algemene voorwaarden, zeggen A en doen B.

JRK beveelt Obvion NIET aan bij vrienden/bekenden

Florius - Zeer zeer slecht

0

Review:
Ik ben automatisch overgestapt van Direkt bank naar Florius.
Ik ben inmiddels 5 maanden bezig met het afhandelen van een extra aflossing. Ik oververdrijf niet: minstens 15 telefoontjes, 17 emails en een hoop ergernis. Al 3 excuusmails en een bloemetje gekregen maar nog steeds geen stap verder.
Het zijn een stelletje amateurs die koning zijn in het zeggen van ''sorry''. Maar nog steeds geen stap verder!
Advies: niet in zee gaan met deze organisatie!

Sterke punten:
Sorry zeggen.

Zwakke punten:
Communicatie, afspraken nakomen.

Roel Merte beveelt Florius NIET aan bij vrienden/bekenden