• Weer zo'n bedrijf dat aan de haal gaat met GESTOLEN GEGEVENS!!!
    MAIL ME NIET MEER, HAAL ME VAN JULLIE MAILING LIJST! IK HEB MEZELF NOOIT INGESCHREVEN HUFTERS

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    ALLE

    Door Tinus Wasseneus op 2 december 2019 Reageer

  • Beste Heer, Mevrouw,

    Na 3 keer te hebben gebeld met uw kantoor bent u er nog steeds niet in geslaagd om een verbeterde versie van onze factuur testuren
    Ik hier even kwijt dat ik zeer teleurgesteld ben in uw bedrijf, het vermogen om een accountants rapport
    begrijpend te lezen ligt niet erg hoog.
    Er is daardoor veelvuldig contact met onze accountant geweest wat helemaal niet nodig was, met alle gevolgen van dien.
    Verder bevorderde dat de snelheid van de goedkeuring voor de bank ook niet echt, heel jammer!
    U begrijpt dat ik uw bedrijf niet echt zal aanraden….

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    geen idee hebben waar ze mee bezig zijn

    Door Aalbers op 2 oktober 2019 Reageer

  • Na ruim zes weken heen en weer bellen, mailen en verzoeken om de toetsing af te ronden heb ik het uit eindelijk voor elkaar kunnen krijgen. Ik wist dat het voor een zelfstandig ondernemer moeilijker is om een hypotheek te krijgen maar het voelde echt als een straf om zaken te doen met dit bedrijf. Ze denken totaal niet mee, zijn onvriendelijk, slecht bereikbaar en hebben voor veel onnodige extra kosten gezorgd. Ik hoop nooit meer iets met dit bedrijf te maken te hebben.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Vrijwel alles. Algehele communicatie. Bureaucratisch proces. Niet meedenken. Onredelijke eisen (volledige jaarcijfers en rapportage van het laatste jaar willen hebben in de eerste week januari).

    Door T.K. op 11 september 2019 Reageer

  • Ongelofelijk, zojuist zeer schofterig aan de telefoon te woord gestaan door een medewerker van Florius. Ik had een maand geleden gevraagd om een hypotheekvoorstel met een rentevastperiode van 20 jaar. Deze was helaas onduidelijk. Het maandbedrag was niet gespecificeerd en er werd het woord premie gebruikt waar inleg hoort te staan. Ik verzocht om een nieuw voorstel waarbij ze dezelfde aanpak hanteren als bij het voorstel voor 10 jaar is gedaan (dit was een keurig uitgewerkt voorstel). Hierover werd lacherig gedaan en gezegd dat dit waarschijnlijk hetzelfde voorstel zou worden als ik al had gekregen (waarover ik dus ontevreden was). Wat een ballentent! Overstappen is niet handig voor mij nu heeft mijn hypotheekadviseur me laten weten, maar ik zou niemand Florius aanbevelen, tenzij ze deze persoon onmiddellijk ontslaan en hun dienstverlening aanpassen naar het het niveau waarop het hoort.

    Door Yvonne op 4 september 2019 Reageer

  • Hier volgt een woordelijk chat met Florius:

    U spreekt met Michel, wat kan ik voor u doen?

    Ik heb een afgeloste hypotheek. Nu wil ik weer € bedrag,- op annuïteitsbasis lenen zonder notariskosten. Kan dit

    Ik zoek uw gegevens erbij. Wat is uw geboortedatum, postcode en huisnummer?

    Plaats en geboortedatum (privé)

    Dank u wel. Ik ga het voor u nakijken. Een moment geduld alstublieft.

    Beankt voor het wachten. Is uw lening geroyeerd en uit het kadaster geschreven?

    Nee

    Dan zou het kunnen dat dit inderdaad niet hoeft. Dit kunt u met uw adviseur bespreken.

    Telefonisch contact met Florius was echter dat er weer een nieuwe hypotheek geregeld moest worden plus alle extra's. Informatie op internet leert anders. Wat moet ik geloven.

    U kunt het beste contact opnemen met de adviseur. Die kan voor u precies nagaan wat de situatie is en hier een berekening voor maken en u vertellen wat er nodig is. het eerste gesprek met de adviseur is ook altijd kostenloos.

    Maar Michel: na dat gesprek gaat de adviseur weer een offerte opmaken, dan kan ik natuurlijk weer die hypotheek krijgen want er zijn geen bezwaren en dan moet ik toch weer de advieskosten gaan betalen terwijl het alleen een administratieve verhoging met voldoende garanties betreft.

    Als het om een administratieve verhoging gaat moet er alsnog kosten hiervoor worden betaald omdat de verhoging ook door een hypotheek adviseur wordt aangevraagd.

    Dat zijn dus altijd rond de € 1000,- tot € 2.500 extra kosten voor een administratieve handeling die eigenlijk alleen weer voordelig voor de bank is, want er gaat weer rente betaald worden.

    Ik begrijp wat u zegt. Wij kunnen alleen geen hypotheek afsluiten zonder dat dit via een hypotheekadviseur gaat.

    Onze adviseur zei ooit dat als wij de hypotheek lieten staan, die als we meer geld nodig hadden gewoon weer tot het in de acte genoemde bedrag verhoogd kon worden. Nu is dit niet nodig, maar zo ik begrijp moet er weer een nieuwe hypotheek met alle bijkomende kosten komen.

    Ook als het alleen om een verhoging gaat moet dit doormiddel van een adviseur plaatsvinden.

    Wat zijn de kosten van een adviseur?

    Dat verschilt per adviseur via florius.nl/hypotheekadviseur kunt u er één vinden bij u in de buurt.

    Michel, eigenlijk ben ik met jouw standaardantwoorden niks wijzer geworden. Ben jij een robot?

    Ik kan u verzekeren dat ik echt een mens ben.

    Dan kan ik jouw werk ook doen. Alleen verwijzen naar de hypotheekadviseur. Waar kan ik solliciteren?

    Kan ik u verder nog helpen? Ik heb u aangegeven dat ik op dit moment niets kan betekenen voor u, aangezien de hypotheek al is afgelost. U moet dus langs een adviseur.

    Ik ga de chat sluiten en wens u een fijne dag toe.

    Sterke punten
    Totaal gn!!!!

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen!
    Adviseurs die maar wat zeggen
    Aanwijsbare foutieve info
    Totaal geen antwoorden op je vragen
    Traag en langzaam

    Door Nico de Boer op 27 augustus 2019 Reageer

  • Wat een afschuwelijk slecht bedrijf.
    Ga hier niet mee in zee

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Schandalige slechte service

    Door Jeroen Schin op 22 augustus 2019 Reageer

  • Hypotheek overgesloten bij florius,goed rente percentage, alles vlot gegaan, nu verbouwen uit depot, na indienen vd bonnen soms dezelfde dag nog geld op de rekening!

    Sterke punten
    Vlotte afhandeling

    Zwakke punten
    Geen

    Door Ron Gans op 12 augustus 2019 Reageer

  • Ik zou er niet aan beginnen. Beloven veel, komen het niet na. Hebben voorwaarden, maar zijn niet na te lezen. Mails krijg je geen antwoord op. privacy en vertrouwelijk om gaan met gegevens, kennen ze niet.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Traag en afspraken nakomen. Communicatie. Voorwaarden producten

    Door Joost op 24 juli 2019 Reageer

  • Al 11jaar klant bij de blg in alle tevredenheid. Als ik vragen heb word ik vriendelijke en behulpzaam te woord gestaan. Wij zijn super tevreden.

    Sterke punten
    Telefonisch contact ervaren wij al zeer prettig

    Door Roxsana Diet op 15 juli 2019 Reageer

  • Niemand kan je bij vragen te woord staan. Je hoort alleen maar dat zij het niet weten. Het is echt schandalig.

    Sterke punten
    Veel geschreeuw en weinig wol.

    Zwakke punten
    Deskundigheid en communicatie.

    Door Henk de Vrie op 4 juli 2019 Reageer

  • If your email provider -- one example is, Yahoo, AOL or Gmail -- mistakenly labeled the Craigslist verification email as spam, you needs to be able to still find it by looking
    within your Spam folder. Make sure your seller can give you with both, or question him to come down within the price.
    craigslist search tempest Go to your Craigslist homepage to
    start exploring the choice of selling your books through
    this classifed site (see Resources below). While there is a good amount of spam
    and fake offers about this web site, it can do
    have some good bonafide provides.

    Sterke punten
    If your email provider -- one example is, Yahoo, AOL or Gmail -- mistakenly labeled the Craigslist
    verification email as spam, you needs to be able to still find it by
    looking within your Spam folder. Make sure your seller can give you with both, or question him
    to come down within the price. craigslist search tempest
    Go to your Craigslist homepage to start exploring
    the choice of selling your books through this classifed
    site (see Resources below). While there is a good amount of spam and
    fake offers about this web site, it can do have some good bonafide provides.

    Zwakke punten
    If your email provider -- one example is, Yahoo, AOL or Gmail -- mistakenly labeled the Craigslist verification email as spam, you
    needs to be able to still find it by looking within your Spam folder.
    Make sure your seller can give you with both, or question him to come down within the price.

    craigslist search tempest Go to your Craigslist homepage to start exploring the
    choice of selling your books through this classifed
    site (see Resources below). While there is a good amount of spam and fake offers about this web site, it can do have some good bonafide provides.

    Door Ewan op 30 juni 2019 Reageer

  • Florius is wel snel genoeg met het sturen van de advies/bemiddelings kosten maar alles normaal afwerken kunnen ze niet.
    Mei 2018 vanwege de scheiding mijn ex uit moeten schrijven wat heeft geduurd tot Dec2018 nadat ik ontelbare keren iedere keer nieuwe stukken aan moest leveren omdat de aangeleverde stukken niet up to date waren terwijl ze zelf alles laten liggen, nadat het eindelijk geregeld was een verhoging aangevraagd en hoor al sinds eind Feb 2019 volgende week is alles geregeld en wederom iedere paar weken hebben ze weer andere stukken nodig en nu medio Mei 2019 is er nog steeds niks geregeld en een klacht indienen heeft ook geen nut want dan word je simpel weggewuifd als je aankomt met alle extra kosten die je boekhouder heeft moeten maken door de laksheid van de mensen in de organisatie.
    helaas heb ik advieskosten van ruim 1350 euro moeten betalen maar mijn advies, ga NOOIT in zee met Florius, loze beloftes die ze niet waar kunnen maken en leugen na leugen word er verteld tegen de klant

    Sterke punten
    Loze beloftes naar de klant toe

    Zwakke punten
    Waardeloze organisatie die intern elkaar de hand boven het hoofd houden.

    Door P Snijders op 16 mei 2019 Reageer (1 reactie)

  • Aantal weken geleden gevraagd mogelijkheid of opslag eraf kan. Stukken toegestuurd en meer malen de toezegging gehad hier op terug te te komen, maar geen reactie. Word niet teruggebeld noch antwoord per mail. Erg slecht en niet klantgericht.

    Door Grf op 13 april 2019 Reageer

  • Pentrax heeft zaken gedaan met mijn partner doordat hij een b.v. bezit. Voor een inkomensverklaring zijn we bij dit bedrijf terecht gekomen dat het wat makkelijker zou maken om uiteindelijk hypotegen te krijgen. Inmiddels zijn er al bijna 5 weken verstreken en is er pas vanaf week 4 alles compleet gemaakt. De eerste 4 weken hebben ze 2 profielen aangemaakt waardoor er steeds een 'stuk' ontbrak. Iedere dag was er wel weer wat anders wat ze nodig hadden. Dit terwijl ze dit al wel hadden gekregen! Nu zijn we 5 weken verder en hebben ze gezegd nog eens 3 weken nodig te hebben. Dus ook 3 weken uitstel voor de bankgarantie. Er is dus nog steeds geen zekerheid of er wel of geen hypotheek mogelijk is. Ik ben HELEMAAL klaar met dit bedrijf en raad het dan ook niemand aan om 'sneller' of 'makkelijker' klaar te zijn.

    Door Magda op 4 april 2019 Reageer

  • Hebben gebeld naar mijn boekhouder met de mededeling of ik wel te vertrouwen was en of de cijfers wel kloppen. Voel me zeer beledigd en zal ook een melding maken bij het bureau van discriminatie. Alle cijfers zagen er goed uit meer dan dat er nodig was ingeleverd waardoor ik het passeerdatum ben overschreden en een boete heb gekregen via de makelaar. Ook hebben ze mij geen hypotheek gegeven terwijl alles goed uitzag en meer kon lenen dan dat ik wou.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Alles.

    Door Guney Tanbur op 2 april 2019 Reageer

  • Helaas een slechte ervaribg met Pentrax. Ik heb hen gevraagd om een inkomensverklaring op te stellen ivm de hypotheek. Ik ben zelfstandig ondernemer. Het grootste probleem was de traagheid. Pas na 5 dagen laten weten dat er nog iets miste, waardoor het proces nog verder werd vertraagd. Verder werd ik geholpen door 3 personen die informatie niet onderling uitwisselde en bovendien mailtjes niet goed lazen. Al met al zou ik hen zeker niet aanbevelen.

    Zwakke punten
    Traag, onvolledig, niet klantvriendelijk

    Door Martine op 28 maart 2019 Reageer

  • Maak van deze hypotheekverstrekker geen gebruik. Ze zijn onbetrouwbaar, klant onvriendelijk, komen afspraken niet na, hun internetpagina werkt voor geen meter.
    Formulieren in mijn florius zijn niet te downloaden ( dit is al 7 dagen het geval). De ICT afdeling werkt er aan"zegt de medewerker. Gelukkig zijn deze mensen niet verantwoordelijk voor de veiligheid van de nederlandse staatsburgers, anders waren we al lang van de kaart geveegd.

    Sterke punten
    Liegen en bedriegen.

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar, klant onvriendelijk , komen afspraken niet na. Internetpagina voor de klant werkt totaal niet, waardoor je je post niet kunt inzien.

    Door Bart op 26 maart 2019 Reageer

  • Begin februari schade gemeld door storm waardoor een kozijn met raam is gesneuveld. Afhandeling is nog niet klaar. Wel elke maand premie betalen, nog nooit iets geclaimd. En nu het nodig is, blijkt ASR supertraag met afhandelen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Trage afhandeling.

    Door Jagersma op 19 maart 2019 Reageer

  • Begin februari schade gemeld door storm waardoor een kozijn met raam is gesneuveld. Afhandeling is nog niet klaar. Wel elke maand premie betalen, nog nooit iets geclaimd. En nu het nodig is, blijkt ASR supertraag met afhandelen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Trage afhandeling.

    Door Jagersma op 19 maart 2019 Reageer

  • Vreselijk onaardige en tikkeltje simpele adviseur aan de telefoon gehad. Ze spreken voor een eerste, vrijblijvende afspraak eerst telefonisch met je af. Prima. Je wordt er wel iedere dag aan herinnerd dat je stukken moet aanleveren, wat ik ruim op tijd had gedaan. Zelfs een werkgeversverklaring geregeld (voor niks, bleek al snel)....

    Vijf minuten voor het gesprek ontving ik een e-mail waarin eigenlijk al duidelijk was dat mijn wens niet erg haalbaar was. Maar de manier waarop de ‘adviseur’ me te woord stond was erg onaangenaam. Dingen als; “wat denkt u zelf” en dat soort uitspraken gaven mij het gevoel dat ik zulke onnozele vragen stelde, dat ik me na afloop gewoon een beetje rot voelde.

    Mocht je daar nu geen zin in hebben, dan zou ik adviseren om een andere goedkope tussenpersoon te zoeken.

    Bah

    Sterke punten
    Snel een gratis afspraak

    Zwakke punten
    Where to start! Zie review

    Door Tanja op 7 maart 2019 Reageer

  • Toevallig heb ik een hele vriendelijke dame aan de lijn gehad en ze wist precies waar ze het over had en vatte de koe bij de hoorns.

    Negatieve spiraal even doorbreken en je verwachtingen bijstellen dan zou je hier nog weleens een goede adviseur kunnen hebben.
    2600euro bij de hypotheekshop oversluitkosten wordt ik weer niet vrolijk van.

    Sterke punten
    Professionele dame met verstand van zaken.
    Snelle reactie.
    Snel een afspraak.
    Goedkoper dan de meeste adviseurs.

    Zwakke punten
    Nog niets, maar meld ze wel als het zo mag zijn

    Door Brouwer op 26 februari 2019 Reageer

  • Obvion is alleen uit op snel geld verdienen over de rug van klanten.
    Het maakt Obvion niets uit of ze klanten of gezinnen kapot onterecht maken als zij maar geld verdien.
    Terecht of onterecht daar gaat het niet om.
    Als je vervolgens vraagt om uitleg of bewijsstukken zijn ze in eens niet thuis.
    Ze worden onvriendelijk zelfs onbeschoft en driegend.
    Al met al een waardeloze club die het bestaansrecht niet waard is.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ontelbaar

    Door Rene op 4 februari 2019 Reageer

  • Op een vrijdag avond om 18.30 een afspraak ingepland. Netjes de bevestigingmail ontvangen. In de auto na mijn werk om 18.00 belde ik op om te vertellen dat ik een kwartier later kwam i.v.m. werk. Kreeg ik voicemail. Ik heb de voicemail ingesproken.

    Om 18.45 bij de hypotheekshop in Purmerend staan we voor een dichte deur in de stromende regen. Alles was donker en er nam niemand op.
    Zelfs de maandag erna ben ik niet direct in de ochtend op gebeld voor een excuus. Ik moest zelf maandag middag om 17.00uur bellen naar de reden dat wij voor een dichte deur stonden.

    Ik zal hier nooit een hypotheek afsluiten zo ga je niet met je klanten om. Ik heb afspraken verzet die avond en het was voor ons belangrijk om die avond naar de hypotheek te gaan voor een inschrijfavond van een nieuwbouw project.

    Ik raad niemand aan hier een hypotheek af te sluiten.

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Afspraken niet na komen

    Door Kiki op 31 januari 2019 Reageer

  • Duidelijk helder en goed

    Sterke punten
    Onafhankelijk

    Zwakke punten
    Soms lastig bereikbaar

    Door Hanny Fluit op 20 januari 2019 Reageer

  • Een week terug een rekening geopend, ik verwachte een aantal grote bedragen, vanwege verkoop pand.En wilde niet alles bij 1 bank, binnen laten komen, want die garantie tot een ton door de overheid is natuurlijk op het moment dat er echt stront aan de knikker is een wasse neus.

    Nu heeft iemand twee keer 25.000 euro overgemaakt naar mijn rekening bij de regiobank, maar het komt maar niet binnen bij mij.Na vijf dagen maar eens bellen met de tussen persoon, welke mij na een uur terug belt, ja de regiobank vind het een vreemde transactie dus houden ze het geld achter op een derde rekening? Dus met andere woorden ik moet er zelf achteraan bellen ,om te horen waarom ik niet over mijn eigen geld kan beschikken, het moet niet gekker worden, je zal dat geld nodig hebben voor bijvoorbeeld een belasting aanslag of vastgoed transactie.Op mijn vraag wanneer ik weer over mijn geld kan beschikken, kreeg ik als antwoord, weet ik niet.

    Sterke punten
    ik ontvang geen rente bij een bank, dus het levert niets op, als de bank omvalt ben ik mijn geld kwijt, garantie van de overheid tot 100.000 euro kan de overheid helemaal niet waarmaken, dus loop ik onbetaald risico bij deze k bank.

    Zwakke punten
    geen communicatie

    Door albert smit op 8 januari 2019 Reageer


VergelijkHypotheekverstrekkers

Op VergelijkHypotheekverstrekkers.nl lees je reviews over alle Hypotheekverstrekkers van Nederland.
Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.
Deel jouw hypotheek ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Hypotheekverstrekkers