Een huis is een van de leukste, maar ook een van de grootste aankopen in ons leven. Voordat je echt kunt gaan genieten, wil je er dus zeker van zijn dat je de hypotheek kiest die het best bij je past. En het voordeligst is.
Als je niet dagelijks met hypotheken te maken hebt, zie je door de bomen het bos niet meer. De Hypotheker hielp in de ruim 25 jaar van haar bestaan meer dan een miljoen mensen met de aankoop van hun huis. Alles wat we doen, is erop gericht je de zekerheid te geven dat we samen de juiste keuzes maken. Daarna zorgt de hypotheekadviseur ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is.
Goed, uitgebreid, eerlijk en compleet advies.
De bereikbaarheid kan beter: kantoor niet altijd direct bereikbaar en dan spreek je met centrale waarbij terugbel-verzoeken niet altijd goed doorkomen.
Sterke punten Goed advies
Eerlijk advies
Compleet advies
Wat een slechte serviceverlening van een niet geinteresseerde filiaalmanager. Toen de hypotheek verkocht moest worden was de klant koning, als je om hersteladvies gaat mag je blij zijn dat je te woord wordt gestaan, en als dat al gebeurd is het met totale desinteresse in jouw financieele toekomst. Ze hebben er per slot van rekening al dik geld aan verdiend en een goede nazorg hebben ze in Roosendaal niet van gehoord. Bij de collega concurrent krijg je een eerlijk(er) advies en betaal je nog eens de helft minder aan herstelkosten ook. Jazeker de Hypotheker ? Dacht het niet !
Ik merk dat de hypotheker er alleen maar voor je is als je een huis koopt,maar als je na een scheiding of iets dergelijks,wat dingen wilt wten van hen,dan zijn ze niet zo behulpzaam meer,er valt ineens niest aan je te verdienen.
Ik denk er sterk aan om dit bij tros radar aanhangig te maken.
Sterke punten Het helpen bij het afsluiten van een hypotheek,want dan is er geld te verdienen
Zwakke punten Als er geen geld meer aan je te verdienen valt,zijn ze ineens niet zo behulpzaam meer.
Goed advies, bereikbaarheid mag wat beter
Goed, uitgebreid, eerlijk en compleet advies.
De bereikbaarheid kan beter: kantoor niet altijd direct bereikbaar en dan spreek je met centrale waarbij terugbel-verzoeken niet altijd goed doorkomen.
Sterke punten
Goed advies
Eerlijk advies
Compleet advies
Zwakke punten
Matige bereikbaarheid.
Never nooit meer hypotheker roosendaal
Wat een slechte serviceverlening van een niet geinteresseerde filiaalmanager. Toen de hypotheek verkocht moest worden was de klant koning, als je om hersteladvies gaat mag je blij zijn dat je te woord wordt gestaan, en als dat al gebeurd is het met totale desinteresse in jouw financieele toekomst. Ze hebben er per slot van rekening al dik geld aan verdiend en een goede nazorg hebben ze in Roosendaal niet van gehoord. Bij de collega concurrent krijg je een eerlijk(er) advies en betaal je nog eens de helft minder aan herstelkosten ook. Jazeker de Hypotheker ? Dacht het niet !
Hypotheker garantie tot na de deur
Ik merk dat de hypotheker er alleen maar voor je is als je een huis koopt,maar als je na een scheiding of iets dergelijks,wat dingen wilt wten van hen,dan zijn ze niet zo behulpzaam meer,er valt ineens niest aan je te verdienen.
Ik denk er sterk aan om dit bij tros radar aanhangig te maken.
Sterke punten
Het helpen bij het afsluiten van een hypotheek,want dan is er geld te verdienen
Zwakke punten
Als er geen geld meer aan je te verdienen valt,zijn ze ineens niet zo behulpzaam meer.