ABN Amro Hypotheken: persoonlijk advies krijgt u op de manier die bij u past. Om tijd te besparen belt u met een hypotheekadviseur. Dat kan ook 's avonds en op zaterdag. Wilt u weten met wie u praat? Maak dan een afspraak met een adviseur. woonverzekering vergelijken

ABN Amro Hypotheek Reviews

  • Al ons hele leven klant bij ABNAMRO. Eerder hadden we een private banker die je kon bellen als je iets wilde bv een hypotheek. Die wist alles van je situatie en kon in korte tijd alles voor je regelen. Zijn nu bezig om hypotheek af te sluiten ivm aankoop nw woning. Omdat de woning leeg staat en wij onze vorige woning al verkocht hebben, hadden we een sterke onderhandelingspositie bij verkopers. We kregen er aardig wat af onder voorwaarde dat we voor eind dec zouden overdragen. Dit was 3e week november. ABN gebeld voor afspraak hypotheek adviseur, aan tel uitgelegd dat we haast hebben. Wat denk je, we kregen geen afspraak omdat de assistent aan de telefoon van te voren wist dat voor einde jaar niet haalbaar was. Op mijn vraag om me toch even door te verbinden naar adviseur om de situatie uit te leggen werd negatief gereageerd. De assistent wist zeker dat het niet zou lukken dus weigerde met deze vraag mij door te verbinden. Ben dus zelfs niet zover gekomen om met een hyp. adviseur te overleggen...Ze dwingen je om naar een andere bank over te stappen. Wat een super slechte dienstverlening en dat na 40 jaar klant te zijn en aardig vermogen te hebben, zowel zakelijk als prive lopen alle rekeningen en vorige hypotheken bij hen.

    Zwakke punten
    op hun site beloven ze dat je afspraak kunt maken met hyp adviseur, je komt niet verder dan een assistent die dan ook nog niets van je weet als hij belt (terwijl alle gegevens bij hen bekend zijn.

    Door Al jaren klant op 23 december 2019 Reageer
  • Een relatief simpele hypotheek aanpassing blijkt voor de ABN AMRO een opgave die een half jaar duurt. Offerte en realiteit komen uiteindelijk niet met elkaar overeen. Als je navraag wilt doen over de status en/of zaken die niet kloppen wordt je met het bekende kluitje het riet in gestuurd. Wat zijn die jongens arrogant en klant onvriendelijk.

    Sterke punten
    alle medewerkers zijn heel consequent als het gaat om het beantwoorden van vragen: geen antwoord, vaag antwoord of wijzen naar een andere afdeling! Echt heel knap dat je iedereen op dezelfde manier laat omgaan met klanten!

    Zwakke punten
    Iedereen wijst naar elkaar maar niemand weet hoe het echt zit of wil dit ook uitzoeken voor je. Laat deze bank ajb niet meer zelfstandig worden. Hier werken ambtenaren dus men is in juiste handen nu. Doe niet alsof je zo commercieel en klantvriendelijk bent want de medewerkers en organisatie zijn verre van dat.

    Door Ja op 3 oktober 2014 Reageer

    Deze review is meer dan 12 maanden oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek ABN Amro Hypotheek

Schrijf je eigen review