Nationaal Bespaarcentrum

Nationaal Bespaarcentrum - Bespaar op uw hypotheek! Nationaal Bespaarcentrum - De laagste rente is uw voordeel!

Nationaal Bespaarcentrum Reviews

    Zeer klant-onvriendelijk

    Werd teruggebeld door medewerkster Elze Schuurman n.a.v. mijn verzoek per e-mail om info over hypotheken. Dame luisterde niet naar kern van mijn vraag en begon gelijk kruisverhoor op botte en zeer klant-onvriendelijke wijze. Na kortstondig "afgeblaft" te zijn heb ik aangegeven dat communicatie op deze wijze geen zin heeft en gesprek beëindigd.
    Conclusie: Deze dame moet baan zoeken in andere sector!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    zeer klant-onvriendelijk

    kut emails

    wordt net als de rest dagelijks bestookt met ongevraagde emails als je je uitschrijft worden het er steeds meer enige remedie een mailbom sturen naar hun om hun email plat te leggen kijken of ze dat leuk vinden wat een kutbedrijf

    Sterke punten
    absoluut geen ga er niet mee in zee

    Zwakke punten
    aleen maar zwakke punten mail ze niet want je komt er nooit meer van af

    ongewenste mails

    Dat we doodziek worden vanb dei kutmails van jullie stop daar GVD mee elke dag wel één en afmelden kan niet mooi KUT bedrijf besparen doe ik op mijn manier heb ik dit kut bedrijf niet voor nodig.Frits Claassen

    Geld ook voor al die onderstaande bedrijven die alleen op deze manier aan de man willen komen mooi kut bedrijf

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alleen maar goed voor het versturen van de kutmails

    Ongevraagd

    Ik word ongevraagd suf gemaild door thomsteltvoor.

    Sterke punten
    Brutaal

    Zwakke punten
    Privacy

    Wil geen mails meer ontvangen

    Ik word helaas dagelijks bestookt met mails van Nationaal Bespaarcentrum. Ik wil mij uitschrijven wat totaal helaas niet kan. Ik wil gewoon helemaal geen mails meer van hun ontvangen.

    Sterke punten
    NVT

    Zwakke punten
    Ze nergens een afmeldsysteem hebben. Je moet hun totaal kunnen verwijderen.

    Bedrogen

    Ze bellen vragen je het hemd van het lijf, vervolgens een afspraak gemaakt. Bellen ze 2 werkdagen voor die tijd op dat ze niet kunnen want meneer heeft kinderen.
    En hij ziet een hypotheek niet zitten want er zijn niet voldoende inkomsten blijkt dat hij meer dan helft niet heeft doorgekregen van degene die gebeld heeft en de afspraak heeft gemaakt.
    Ik voel me uitgehoord en bedrogen.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    communicatie

Bezoek Nationaal Bespaarcentrum

Schrijf een review