Werd teruggebeld door medewerkster Elze Schuurman n.a.v. mijn verzoek per e-mail om info over hypotheken. Dame luisterde niet naar kern van mijn vraag en begon gelijk kruisverhoor op botte en zeer klant-onvriendelijke wijze. Na kortstondig "afgeblaft" te zijn heb ik aangegeven dat communicatie op deze wijze geen zin heeft en gesprek beëindigd.
Conclusie: Deze dame moet baan zoeken in andere sector!
wordt net als de rest dagelijks bestookt met ongevraagde emails als je je uitschrijft worden het er steeds meer enige remedie een mailbom sturen naar hun om hun email plat te leggen kijken of ze dat leuk vinden wat een kutbedrijf
Sterke punten absoluut geen ga er niet mee in zee
Zwakke punten aleen maar zwakke punten mail ze niet want je komt er nooit meer van af
Ik word helaas dagelijks bestookt met mails van Nationaal Bespaarcentrum. Ik wil mij uitschrijven wat totaal helaas niet kan. Ik wil gewoon helemaal geen mails meer van hun ontvangen.
Sterke punten NVT
Zwakke punten Ze nergens een afmeldsysteem hebben. Je moet hun totaal kunnen verwijderen.
Ze bellen vragen je het hemd van het lijf, vervolgens een afspraak gemaakt. Bellen ze 2 werkdagen voor die tijd op dat ze niet kunnen want meneer heeft kinderen.
En hij ziet een hypotheek niet zitten want er zijn niet voldoende inkomsten blijkt dat hij meer dan helft niet heeft doorgekregen van degene die gebeld heeft en de afspraak heeft gemaakt.
Ik voel me uitgehoord en bedrogen.
Zeer klant-onvriendelijk
Werd teruggebeld door medewerkster Elze Schuurman n.a.v. mijn verzoek per e-mail om info over hypotheken. Dame luisterde niet naar kern van mijn vraag en begon gelijk kruisverhoor op botte en zeer klant-onvriendelijke wijze. Na kortstondig "afgeblaft" te zijn heb ik aangegeven dat communicatie op deze wijze geen zin heeft en gesprek beëindigd.
Conclusie: Deze dame moet baan zoeken in andere sector!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
zeer klant-onvriendelijk
kut emails
wordt net als de rest dagelijks bestookt met ongevraagde emails als je je uitschrijft worden het er steeds meer enige remedie een mailbom sturen naar hun om hun email plat te leggen kijken of ze dat leuk vinden wat een kutbedrijf
Sterke punten
absoluut geen ga er niet mee in zee
Zwakke punten
aleen maar zwakke punten mail ze niet want je komt er nooit meer van af
ongewenste mails
Dat we doodziek worden vanb dei kutmails van jullie stop daar GVD mee elke dag wel één en afmelden kan niet mooi KUT bedrijf besparen doe ik op mijn manier heb ik dit kut bedrijf niet voor nodig.Frits Claassen
Geld ook voor al die onderstaande bedrijven die alleen op deze manier aan de man willen komen mooi kut bedrijf
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alleen maar goed voor het versturen van de kutmails
Ongevraagd
Ik word ongevraagd suf gemaild door thomsteltvoor.
Sterke punten
Brutaal
Zwakke punten
Privacy
Wil geen mails meer ontvangen
Ik word helaas dagelijks bestookt met mails van Nationaal Bespaarcentrum. Ik wil mij uitschrijven wat totaal helaas niet kan. Ik wil gewoon helemaal geen mails meer van hun ontvangen.
Sterke punten
NVT
Zwakke punten
Ze nergens een afmeldsysteem hebben. Je moet hun totaal kunnen verwijderen.
Bedrogen
Ze bellen vragen je het hemd van het lijf, vervolgens een afspraak gemaakt. Bellen ze 2 werkdagen voor die tijd op dat ze niet kunnen want meneer heeft kinderen.
En hij ziet een hypotheek niet zitten want er zijn niet voldoende inkomsten blijkt dat hij meer dan helft niet heeft doorgekregen van degene die gebeld heeft en de afspraak heeft gemaakt.
Ik voel me uitgehoord en bedrogen.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
communicatie