We wachten nu al meer dan 3 maanden op de afhandeling van de omzetting van onze hypotheek. Zelfs het aanbod van de offerte die ze in eerste instantie hebben gedaan is al verlopen. We worden van het kastje naar de muur gestuurd
Vorige woning gefinancierd via ASR. Facturen werden zonder vragen overgemaakt; vertrouwen klant / hypotheekverstrekker was groot. Nu bij Syntrus heel veel gezeik, bij elke factuur twijfelen ze of wijzen ze af. Telkens met een vage reden. Bijvoorbeeld: in offerte stond 4.000 euro, eindfactuur is 4.400 euro. Het bedrag dat overschreden wordt: zelf eerst betalen. Of: het betreft een buitenlands rekeningnummer: dat vergoeden we niet. Eerst zelf overmaken. (We wonen aan de Belgische grens: natuurlijk hebben we buitenlandse onderaannemers). En dan weigeren ze, maar informeren ze ons niet; daar moeten we zelf achteraan. Contact met diverse medewerkers, die allemaal wat anders zeggen.
Ook de mynsyntrus-app of online betalen is zeer stroef. Vaak krijgen we bij het inloggen een foutmelding: technische fout, is de melding. Diverse devices geprobeerd, telkens zelfde melding. Zondagochtend: die melding. Zondagavond, nog steeds. Maandagmiddag. Nog steeds. Zeer frusterend als je je rekeningen wilt betalen. Ook de keuzemogelijkheden in mijnsyntrus zijn minimaal, beperkt, onlogisch en lastig. Erg onoverzichtelijk allemaal
Heb al meerdere keren contact proberen te krijgen met de klantenservice. Telefonisch krijg ik al weken te horen: erg druk, 7 wachtenden voor u. Per mail krijg ik 3 weken later pas een reactie. Erg slechte service zo. Voorheen zat ik bij ABN AMRO en daar kon je per direct terecht. Je wilt toch snel een antwoord op je hypotheek vraagstukken en bouwdepot...
Begin er niet aan
We wachten nu al meer dan 3 maanden op de afhandeling van de omzetting van onze hypotheek. Zelfs het aanbod van de offerte die ze in eerste instantie hebben gedaan is al verlopen. We worden van het kastje naar de muur gestuurd
Communicatie zeer stroef, zowel telefonisch als digitaal
Vorige woning gefinancierd via ASR. Facturen werden zonder vragen overgemaakt; vertrouwen klant / hypotheekverstrekker was groot. Nu bij Syntrus heel veel gezeik, bij elke factuur twijfelen ze of wijzen ze af. Telkens met een vage reden. Bijvoorbeeld: in offerte stond 4.000 euro, eindfactuur is 4.400 euro. Het bedrag dat overschreden wordt: zelf eerst betalen. Of: het betreft een buitenlands rekeningnummer: dat vergoeden we niet. Eerst zelf overmaken. (We wonen aan de Belgische grens: natuurlijk hebben we buitenlandse onderaannemers). En dan weigeren ze, maar informeren ze ons niet; daar moeten we zelf achteraan. Contact met diverse medewerkers, die allemaal wat anders zeggen.
Ook de mynsyntrus-app of online betalen is zeer stroef. Vaak krijgen we bij het inloggen een foutmelding: technische fout, is de melding. Diverse devices geprobeerd, telkens zelfde melding. Zondagochtend: die melding. Zondagavond, nog steeds. Maandagmiddag. Nog steeds. Zeer frusterend als je je rekeningen wilt betalen. Ook de keuzemogelijkheden in mijnsyntrus zijn minimaal, beperkt, onlogisch en lastig. Erg onoverzichtelijk allemaal
Slecht bereikbaar!
Heb al meerdere keren contact proberen te krijgen met de klantenservice. Telefonisch krijg ik al weken te horen: erg druk, 7 wachtenden voor u. Per mail krijg ik 3 weken later pas een reactie. Erg slechte service zo. Voorheen zat ik bij ABN AMRO en daar kon je per direct terecht. Je wilt toch snel een antwoord op je hypotheek vraagstukken en bouwdepot...
Sterke punten
Nog niet gevonden
Zwakke punten
Niet bereikbaar