Wij hebben een verduurzamingshypotheek bij syntrus maar heb daar achteraf flink spijt van.
Ik weet niet wat zij onder verduurzaming verstaan maar het komt er op neer dat zij bepalen waar je het aan uit mag geven.
Het is notabene ons geld.
Het moet precies in een hokje passen, enige aanpassings vermogen is hun vreemd.
Zwakke punten Het aanpassen aan de wensen van de klant is er niet bij.
We wachten nu al meer dan 3 maanden op de afhandeling van de omzetting van onze hypotheek. Zelfs het aanbod van de offerte die ze in eerste instantie hebben gedaan is al verlopen. We worden van het kastje naar de muur gestuurd
Vorige woning gefinancierd via ASR. Facturen werden zonder vragen overgemaakt; vertrouwen klant / hypotheekverstrekker was groot. Nu bij Syntrus heel veel gezeik, bij elke factuur twijfelen ze of wijzen ze af. Telkens met een vage reden. Bijvoorbeeld: in offerte stond 4.000 euro, eindfactuur is 4.400 euro. Het bedrag dat overschreden wordt: zelf eerst betalen. Of: het betreft een buitenlands rekeningnummer: dat vergoeden we niet. Eerst zelf overmaken. (We wonen aan de Belgische grens: natuurlijk hebben we buitenlandse onderaannemers). En dan weigeren ze, maar informeren ze ons niet; daar moeten we zelf achteraan. Contact met diverse medewerkers, die allemaal wat anders zeggen.
Ook de mynsyntrus-app of online betalen is zeer stroef. Vaak krijgen we bij het inloggen een foutmelding: technische fout, is de melding. Diverse devices geprobeerd, telkens zelfde melding. Zondagochtend: die melding. Zondagavond, nog steeds. Maandagmiddag. Nog steeds. Zeer frusterend als je je rekeningen wilt betalen. Ook de keuzemogelijkheden in mijnsyntrus zijn minimaal, beperkt, onlogisch en lastig. Erg onoverzichtelijk allemaal
Heb al meerdere keren contact proberen te krijgen met de klantenservice. Telefonisch krijg ik al weken te horen: erg druk, 7 wachtenden voor u. Per mail krijg ik 3 weken later pas een reactie. Erg slechte service zo. Voorheen zat ik bij ABN AMRO en daar kon je per direct terecht. Je wilt toch snel een antwoord op je hypotheek vraagstukken en bouwdepot...
Meerdere keren gebeld, iedere keer krijg je het bandje er zijn nog 8 wachtende voor u, ook al heb je een half uur in de wacht gestaan.
Heb inmiddels vraag gesteld via de website, over een extra aflossing die is gedaan, maar die tot op heden nog niet is verwerkt. Dus maar afwachten in onzekerheid
Zwakke punten Slechte telefonische Bereikbaarheid en terugkoppeling
Op zich nooit problemen gehad tot het moment dat ik een vraag voor een aflossingsnota had. Zowel met de mail geen reactie en telefonisch niet bereikbaar (overbezet). Ter wijl deze handeling toch een druk op de knop zou moeten zijn.\\r\\nSinds kort wel een online portal beschikbaar. dat is een goede zaak, alleen had hier dan ook de Proforma aflosingsnota berekening in gezet. Dat scheelt weer mail en telefoontjes beantwoorden.
Sterke punten Goede rent icm looptijd.
Zwakke punten Extra aflossen moet met formulier die je moet opvragen. Servicedesk per mail en telefonisch zeer slecht bereikbaar. Al met al geen aanrader.
Geen verduurzaming
Wij hebben een verduurzamingshypotheek bij syntrus maar heb daar achteraf flink spijt van.
Ik weet niet wat zij onder verduurzaming verstaan maar het komt er op neer dat zij bepalen waar je het aan uit mag geven.
Het is notabene ons geld.
Het moet precies in een hokje passen, enige aanpassings vermogen is hun vreemd.
Zwakke punten
Het aanpassen aan de wensen van de klant is er niet bij.
Begin er niet aan
We wachten nu al meer dan 3 maanden op de afhandeling van de omzetting van onze hypotheek. Zelfs het aanbod van de offerte die ze in eerste instantie hebben gedaan is al verlopen. We worden van het kastje naar de muur gestuurd
Communicatie zeer stroef, zowel telefonisch als digitaal
Vorige woning gefinancierd via ASR. Facturen werden zonder vragen overgemaakt; vertrouwen klant / hypotheekverstrekker was groot. Nu bij Syntrus heel veel gezeik, bij elke factuur twijfelen ze of wijzen ze af. Telkens met een vage reden. Bijvoorbeeld: in offerte stond 4.000 euro, eindfactuur is 4.400 euro. Het bedrag dat overschreden wordt: zelf eerst betalen. Of: het betreft een buitenlands rekeningnummer: dat vergoeden we niet. Eerst zelf overmaken. (We wonen aan de Belgische grens: natuurlijk hebben we buitenlandse onderaannemers). En dan weigeren ze, maar informeren ze ons niet; daar moeten we zelf achteraan. Contact met diverse medewerkers, die allemaal wat anders zeggen.
Ook de mynsyntrus-app of online betalen is zeer stroef. Vaak krijgen we bij het inloggen een foutmelding: technische fout, is de melding. Diverse devices geprobeerd, telkens zelfde melding. Zondagochtend: die melding. Zondagavond, nog steeds. Maandagmiddag. Nog steeds. Zeer frusterend als je je rekeningen wilt betalen. Ook de keuzemogelijkheden in mijnsyntrus zijn minimaal, beperkt, onlogisch en lastig. Erg onoverzichtelijk allemaal
Slecht bereikbaar!
Heb al meerdere keren contact proberen te krijgen met de klantenservice. Telefonisch krijg ik al weken te horen: erg druk, 7 wachtenden voor u. Per mail krijg ik 3 weken later pas een reactie. Erg slechte service zo. Voorheen zat ik bij ABN AMRO en daar kon je per direct terecht. Je wilt toch snel een antwoord op je hypotheek vraagstukken en bouwdepot...
Sterke punten
Nog niet gevonden
Zwakke punten
Niet bereikbaar
Telefonisch Slecht Bereikbaar
Meerdere keren gebeld, iedere keer krijg je het bandje er zijn nog 8 wachtende voor u, ook al heb je een half uur in de wacht gestaan.
Heb inmiddels vraag gesteld via de website, over een extra aflossing die is gedaan, maar die tot op heden nog niet is verwerkt. Dus maar afwachten in onzekerheid
Zwakke punten
Slechte telefonische Bereikbaarheid en terugkoppeling
Slecht bereikbaar
Op zich nooit problemen gehad tot het moment dat ik een vraag voor een aflossingsnota had. Zowel met de mail geen reactie en telefonisch niet bereikbaar (overbezet). Ter wijl deze handeling toch een druk op de knop zou moeten zijn.\\r\\nSinds kort wel een online portal beschikbaar. dat is een goede zaak, alleen had hier dan ook de Proforma aflosingsnota berekening in gezet. Dat scheelt weer mail en telefoontjes beantwoorden.
Sterke punten
Goede rent icm looptijd.
Zwakke punten
Extra aflossen moet met formulier die je moet opvragen. Servicedesk per mail en telefonisch zeer slecht bereikbaar. Al met al geen aanrader.