BLG Wonen helpt u bij het vervullen van uw woonwensen. Dat doen we door naast hypotheken diensten en producten aan te bieden die wonen voor u zorgeloos maken. Met onze spaarrekeningen en hypotheken kunt u uw woondoelen realiseren én heeft u altijd wat extra geld achter de hand voor noodsituaties.
Een woord Traag,klantonvriendelijk,
Bij de Hypotheker die goede ervaringen had met BLG werkelijk.alles wat men vroeg om een beoordeling te kunnen doen na ruim 7 weken te horen gekregen U past niet binnen onze acceptatie regels
Daar heeft men dus ruim 7 weken voor nodig!
Eerst bericht uw aanvraag is van de " band" gerold ??
Na weer ruim 2 weken wachten bericht via de Hypotheker die ook vond dat ze niet zo met klanten om konden gaan Computer storing
Volgende dag bericht ,nog steeds Computer Storing terwijl omdat ik vroeg ten einde raad naar het telnr van BLG iemand aan de lijn kreeg van klachtbehandeling ,ja nu weet ik wie u bent ,dus er was toch Computerstoring??
En nu vandaag krijgen we te horen u past niet binnen onze aceptatieregels ,Nou BLG een woord Waardeloos en Nooit meer!
Dag huis ,Dag Droom. Omdat er daar medewerkers schijnbaar maar halve dagen werken en de rest slapend doorbrengen
Heb mog nooit zo een waardeloze hypotheek verstrekker meegemaakt en beveel het ook Niemand aan!
Fantastisch om een hypotheek bij BLG onder te brengen .... (los van eigenaardige acceptatievragen), prachtige reviews over hoe snel en geweldig alles geregeld werd, echter wanneer er iets gewijzigd moet worden aan een lopende hypotheek ......... bureaucratie ten top, los van enige realiteitszin, halsstarrig, niet klantvriendelijk en klanten op onnodige en veel kosten jagen. Met 37 jaar ervaring kan ik alleen maar zeggen .....niet doen ,er zijn veel betere aanbieders in de markt!!
Sterke punten Geen
Zwakke punten Bureaucratisch, halsstarrig, eigen regeltjes verzinnen, niet klantvriendelijk.
We zijn een traject aan gegaan voor een financiering van hypotheek. Helaas zijn we bij BLG enorm aan de lijn gehouden. Veel documenten moeten aanreiken. Veel in de financiële problemen gekomen omdat het eindeloos duurt!! Zeker GEEN aanrader. Heel slechte ervaring.
Wij zijn 2 jaar klant bij BLG wonen. Wij krijgen maandelijks mail over: geld opnemen voor verduurzaming en/of verbouwen middels een bouwdepot of een heropname. Bij het afsluiten van de hypotheek hebben wij minder dan 80% gefinancierd en in de afgelopen 2 jaar netjes afgelost. De beoogde heropname valt ruim onder de 100% van de woningwaarde die bekend is bij BLG wonen.
We nemen contact op met BLG of het mogelijk is een heropname en/of bouwdepot.
Nadat de klantenservice alles gecontroleerd heeft kunnen wij ruimschoots het beoogde bedrag lenen. Ze verwijst ons naar onze externe adviseur.
Bij onze externe adviseur moeten we advieskosten betalen, een nieuw taxatierapport en alle documenten opnieuw aanleveren. Dit verbaasd ons: de woningwaarde is de afgelopen 2 jaar alleen maar gestegen. We willen alleen maar een heropnamen van huidig afgeloste deel. We blijven onder de reeds bekende woning waarde en blijven in het zelfde risicotabel.
Na contact met de externe adviseur, die exact het zelfde vertelt als in het telefoongesprek met BLG wonen klantenservice, alleen betaal je daar nu �2000,- voor, we kunnen een heropnamen doen.
BLG wonen stuurt een lijst met documenten die ze willen hebben met een instructie, bijv, geen bsn en het ID document inscannen via de app van Rijksoverheid.
Alle documenten zijn binnen de gestelde tijd aangeleverd en beoordeeld door de externe adviseur. We krijgen steeds na 4 dagen een document retour van BLG woenen dat iets niet in orde is. Ook al heb je het ID ingescand via de Rijsoverheid app, BLG wonen heeft een opmerking en dan dient het opnieuw aangeleverd te worden. Dit heeft nu al 5 keer plaats gevonden met steeds een ander document. Nog steeds geen akkoord op de aangeleverde documenten.
Bijvoorbeeld onze ID documenten zijn nog steeds hetzelfde en nog steeds geldig. Via de de Rijsoverheid app worden ze niet geaccepteerd omdat het volgens de beoordelaar van BLG wonen niet leesbaar zijn, er staat een watermerk in conform de voorgeschreven app en het bsn nummer wordt afgeschermd. Daarbij heeft BLG wonen hetzelfde document volledig in bezit zonder enige afscherming of watermerk omdat dit 2 jaar gelden niet aan de orde was. Ga zo maar door.
Als dit zo langer door blijft gaan vervalt straks ook de geldigheid van onze werkgeverklaring en taxatie.
Sterke punten Klantenservice is zeer vriendelijk en staan je netjes te woord.
Zwakke punten BLG wonen maakt alleen gebruik van (dure)externe adviseurs. Ondanks het nauw volgen van de instructie hoe BLG Wonen de documenten aangeleverd willen hebben blijven er opmerkingen komen. Ook hebben zij het volledige document in bezit en eerder goedgekeurd. Veel kosten voor een relatief kleine aanpassing aan de hypotheek. Iets wat we zeker zullen meenemen in de overweging bij een nieuwe hypotheek, Bij ons is de kans dat 30jaar iets het zelfde blijft zeer klein. De kosten voor aanpassen bij BLG zijn niet in verhouding met wat het oplevert. Los van de irritatie die het meebrengt om alle documenten op hun manier aan te leveren.
Het is verschrikkelijk om bij kleine aanpassing of (kleine) heropname dit voor een normaal tarief te regelen.
In ons geval ben je gewoon 15% direct kwijt los van de rente over het bedrag wat je gaat betalen.
Kortom BLG Wonen is heel stug en gezondverstand is er gewoon niet. Alleen veel te dure adviseurs die gewoon niet nodig zijn!!
Zwakke punten Bij elke kleine aanpassing ben je duizenden euros aan adviseurkosten kwijt!
Zoals alle financiele dienstverleners vindt ook BLG Wonen zich een hypotheekverstrekker die met je mee denkt. Niets is minder waar. Wat voor vraag of verzoek je hebt, het antwoord is altijd: kan niet, wil niet. Een greep uit alle "nays":
1) ik wilde extra aflossen en heb meerdere hypotheekdelen, waarvan 1 heel kleintje. Kan ik die dan in een keer aflossen? Nee kan niet, maximaal 10% per jaar en geldt per leningdeel.
2) Extra afgelost en huis meer waard geworden. Gaat mijn rente nu omlaag? Nee meneer, dat geldt niet voor uw type hypotheek. Huh, hebben jullie verschillende vormen dan? Daar is echt niks van terug te vinden. En dan hebben we het nog niet over de voorwaarden waaraan je dan moet voldoen.
3) BLG biedt "heropname" van afgeloste hypotheek aan. Handig denk je, als je toch je badkamer wil verbouwen. Wat ze niet zeggen is dat je door dezelfde hoepels mag springen als wanneer je een grote aanpassing aan je hypotheek doet. Dus, verplicht adviseurtje a raison van 2000€, volledige taxatie van je woning van 700€ en dan alle andere tijd en kosten. Totaal niet interessant dus. Enige vorm van coulance of gezond verstand in de beoordeling is er niet.
3) je kan maandelijks aflossen op je lineaire hypotheek maar je kan alleen kiezen voor verkorting van je looptijd. Daar zit toch niemand op te wachten?
4) ze verplichten dus een adviseur maar je mag alleen kiezen uit adviseurs die met hen samenwerken en die zijn extreem duur. 2000€ voor een kleine wijziging is echt het minimale.
Nog 6 jaar doorbijten en dan is mijn rentevaste periode voorbij, en dan kan ik eindelijk overstappen. Ik kies wel iets execution-only, dat scheelt enorm veel advieskosten.
Sterke punten ik heb ze nog niet gevonden.
Zwakke punten - niet execution only, dus voor elke scheet heb je een dure, door BLG aangewezen, adviseur nodig
- BLG aangesloten adviseurs zijn heel duur
- klantenservice doet ook niks en wil ook niks, verwijst alleen maar naar adviseurs door
- relatief hoge rente en er zit geen staffel op tov loan-to-value, in tegenstelling tot wat er op de site wordt aangeboden
Verschrikkelijk. Het heeft eerst bijna 1 jaar geduurd voordat alles rond was. Er werden ongelofelijk domme opmerkingen gevraagd en de behandeling duurde zo lang dat ik de documenten opnieuw kon aanvragen. In september wordt gevraagd voor een resultatenrekening. Uit een export van mijn online omgeving wordt automatisch per jaar de export gemaakt. Wanneer die export dus in september is gemaakt geld dit t/m september. Nee er moest een nieuwe export gemaakt worden niet van het hele jaar maar t/m september.... Oja en alle informatie moest opnieuw worden aangeleverd want we waren 6 weken verder. BahBahBah!
Doordat ze niet vooraf bekeken of het voldeed aan hun eisen kon ik tot 4 keer toe alles zoals werkgeversverklaringen opnieuw aanvragen. Nu is eindelijk alles rond... krijgen ze het bouwdepot niet in de online omgeving en kan ik hierdoor niets declareren. Manmanman wat een amateurs!
Sterke punten nog niet gezien
Zwakke punten behandeltermijn, überhaupt het werk, beoordeling
Wat een bende op tijd doorgeven medio begin september resterende bedrag nog niet terug. Onze notaris heeft meerdere malen moeten bellen dag voor de verkoop pas op rekening?!!! En nu nog de rest!?
Ik raad dit bedrijf af voor hypotheken!!! Altijd trouw betaald.... ben blij dat onze huidige hypotheek niet bij deze maatschappij meer loopt... wachten op resteerde geld het maakt deze maatschappij niet uit... ligt op de grootte stapel mijn geld !!!??? Nooit meer de volksbankgroep!
Beste,\\r\\n\\r\\nHelaas een erg slechte ervaring met BLG Wonen. Uiteraard heb ik netjes alle benodigde papierwerk aangeleverd, alleen kwam na elk aangeleverde document weer een nieuw verzoek om wat aan te leveren. Dit proces liet, ondanks het pleiten van de hypotheekadviseur, maanden op zich wachten. Ik heb nog steeds geen idee waarom. Doordat het lang duurde verliep de taxatie (a 500,-) en kreeg ik uiteindelijk een boete van ruim 500,- van BLG omdat het zo lang geduurd heeft. Op het moment kon ik niks anders dan tekenen, omdat ik geen zin had opnieuw een heel proces door te gaan.\\r\\nDoor deze gang van zaken ben ik mijn vertrouwen kwijt en beveel BLG absoluut niet aan. Normaliter ben ik niet van de recensies, maar dit is te schandalig voor woorden.
Sterke punten Veel papierwerk op je afsturen
Zwakke punten Zie recensie. Zo ga je niet met mensen om.
Mijn verpande geld van een beleggingshypotheek bij Obvion werd zomaar van AXA naar BLG Wonen verplaatst, zonder mijn toestemming. Aanvankelijk had BLG nog wel wat keuzemogelijkheid bij welk fonds je het geld wilde laten renderen, maar plots trokken ze daar in mei 2017 de stekker uit en kon je kiezen uit een van 5 fondsen. Ben nu al een half jaar bezig om mijn geld daar weg te krijgen, ook al is het verpand, het blijft wel mijn geld. BLG doet alles om tegen te werken. Nu moeten ze het geld overmaken naar een andere verzekeraar, maar hebben ze al diverse malen het geld overgemaakt naar Obvion (de hypotheekverstrekker), die het dan weer netjes terugstort naar BLG. Ondertussen al meer dan een half jaar rendementverlies geleden. Echt nooit meer BLG Wonen, zeer klantonvriendelijk!
Ik krijg om de 4 week loon en de hypotheek kent geen vier weekelijks betaling alleen per maand nu komt het voor dat je voorbeeld de 7 je geld krijgt en dat zei de eerste geld willen nu had ik daar door een achterstand van 20 dagen en daar werd heel moeilijk over gedaan je haalt elke maand 3 dagen in maar dat was niet uit te leggen de betaling voor dit jaar was voor 22 dec maar dat kon niet gedaan worden ze willen een betaling regeling treffen terwijl je in maart al weer bij bent
BLG waardeloos
Een woord Traag,klantonvriendelijk,
Bij de Hypotheker die goede ervaringen had met BLG werkelijk.alles wat men vroeg om een beoordeling te kunnen doen na ruim 7 weken te horen gekregen U past niet binnen onze acceptatie regels
Daar heeft men dus ruim 7 weken voor nodig!
Eerst bericht uw aanvraag is van de " band" gerold ??
Na weer ruim 2 weken wachten bericht via de Hypotheker die ook vond dat ze niet zo met klanten om konden gaan Computer storing
Volgende dag bericht ,nog steeds Computer Storing terwijl omdat ik vroeg ten einde raad naar het telnr van BLG iemand aan de lijn kreeg van klachtbehandeling ,ja nu weet ik wie u bent ,dus er was toch Computerstoring??
En nu vandaag krijgen we te horen u past niet binnen onze aceptatieregels ,Nou BLG een woord Waardeloos en Nooit meer!
Dag huis ,Dag Droom. Omdat er daar medewerkers schijnbaar maar halve dagen werken en de rest slapend doorbrengen
Heb mog nooit zo een waardeloze hypotheek verstrekker meegemaakt en beveel het ook Niemand aan!
Sterke punten
Klantonvriendelijk ,Traag
Zwakke punten
Traag ,klantonvriendelijk ten top
Het lijkt allemaal fantastisch
Fantastisch om een hypotheek bij BLG onder te brengen .... (los van eigenaardige acceptatievragen), prachtige reviews over hoe snel en geweldig alles geregeld werd, echter wanneer er iets gewijzigd moet worden aan een lopende hypotheek ......... bureaucratie ten top, los van enige realiteitszin, halsstarrig, niet klantvriendelijk en klanten op onnodige en veel kosten jagen. Met 37 jaar ervaring kan ik alleen maar zeggen .....niet doen ,er zijn veel betere aanbieders in de markt!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Bureaucratisch, halsstarrig, eigen regeltjes verzinnen, niet klantvriendelijk.
Niet betrouwbaar
We zijn een traject aan gegaan voor een financiering van hypotheek. Helaas zijn we bij BLG enorm aan de lijn gehouden. Veel documenten moeten aanreiken. Veel in de financiële problemen gekomen omdat het eindeloos duurt!! Zeker GEEN aanrader. Heel slechte ervaring.
onduidelijk beoordelingsproces
Wij zijn 2 jaar klant bij BLG wonen. Wij krijgen maandelijks mail over: geld opnemen voor verduurzaming en/of verbouwen middels een bouwdepot of een heropname. Bij het afsluiten van de hypotheek hebben wij minder dan 80% gefinancierd en in de afgelopen 2 jaar netjes afgelost. De beoogde heropname valt ruim onder de 100% van de woningwaarde die bekend is bij BLG wonen.
We nemen contact op met BLG of het mogelijk is een heropname en/of bouwdepot.
Nadat de klantenservice alles gecontroleerd heeft kunnen wij ruimschoots het beoogde bedrag lenen. Ze verwijst ons naar onze externe adviseur.
Bij onze externe adviseur moeten we advieskosten betalen, een nieuw taxatierapport en alle documenten opnieuw aanleveren. Dit verbaasd ons: de woningwaarde is de afgelopen 2 jaar alleen maar gestegen. We willen alleen maar een heropnamen van huidig afgeloste deel. We blijven onder de reeds bekende woning waarde en blijven in het zelfde risicotabel.
Na contact met de externe adviseur, die exact het zelfde vertelt als in het telefoongesprek met BLG wonen klantenservice, alleen betaal je daar nu �2000,- voor, we kunnen een heropnamen doen.
BLG wonen stuurt een lijst met documenten die ze willen hebben met een instructie, bijv, geen bsn en het ID document inscannen via de app van Rijksoverheid.
Alle documenten zijn binnen de gestelde tijd aangeleverd en beoordeeld door de externe adviseur. We krijgen steeds na 4 dagen een document retour van BLG woenen dat iets niet in orde is. Ook al heb je het ID ingescand via de Rijsoverheid app, BLG wonen heeft een opmerking en dan dient het opnieuw aangeleverd te worden. Dit heeft nu al 5 keer plaats gevonden met steeds een ander document. Nog steeds geen akkoord op de aangeleverde documenten.
Bijvoorbeeld onze ID documenten zijn nog steeds hetzelfde en nog steeds geldig. Via de de Rijsoverheid app worden ze niet geaccepteerd omdat het volgens de beoordelaar van BLG wonen niet leesbaar zijn, er staat een watermerk in conform de voorgeschreven app en het bsn nummer wordt afgeschermd. Daarbij heeft BLG wonen hetzelfde document volledig in bezit zonder enige afscherming of watermerk omdat dit 2 jaar gelden niet aan de orde was. Ga zo maar door.
Als dit zo langer door blijft gaan vervalt straks ook de geldigheid van onze werkgeverklaring en taxatie.
Sterke punten
Klantenservice is zeer vriendelijk en staan je netjes te woord.
Zwakke punten
BLG wonen maakt alleen gebruik van (dure)externe adviseurs. Ondanks het nauw volgen van de instructie hoe BLG Wonen de documenten aangeleverd willen hebben blijven er opmerkingen komen. Ook hebben zij het volledige document in bezit en eerder goedgekeurd. Veel kosten voor een relatief kleine aanpassing aan de hypotheek. Iets wat we zeker zullen meenemen in de overweging bij een nieuwe hypotheek, Bij ons is de kans dat 30jaar iets het zelfde blijft zeer klein. De kosten voor aanpassen bij BLG zijn niet in verhouding met wat het oplevert. Los van de irritatie die het meebrengt om alle documenten op hun manier aan te leveren.
Geen gezondverstand!
Het is verschrikkelijk om bij kleine aanpassing of (kleine) heropname dit voor een normaal tarief te regelen.
In ons geval ben je gewoon 15% direct kwijt los van de rente over het bedrag wat je gaat betalen.
Kortom BLG Wonen is heel stug en gezondverstand is er gewoon niet. Alleen veel te dure adviseurs die gewoon niet nodig zijn!!
Zwakke punten
Bij elke kleine aanpassing ben je duizenden euros aan adviseurkosten kwijt!
De meest stugge bank van Nederland
Zoals alle financiele dienstverleners vindt ook BLG Wonen zich een hypotheekverstrekker die met je mee denkt. Niets is minder waar. Wat voor vraag of verzoek je hebt, het antwoord is altijd: kan niet, wil niet. Een greep uit alle "nays":
1) ik wilde extra aflossen en heb meerdere hypotheekdelen, waarvan 1 heel kleintje. Kan ik die dan in een keer aflossen? Nee kan niet, maximaal 10% per jaar en geldt per leningdeel.
2) Extra afgelost en huis meer waard geworden. Gaat mijn rente nu omlaag? Nee meneer, dat geldt niet voor uw type hypotheek. Huh, hebben jullie verschillende vormen dan? Daar is echt niks van terug te vinden. En dan hebben we het nog niet over de voorwaarden waaraan je dan moet voldoen.
3) BLG biedt "heropname" van afgeloste hypotheek aan. Handig denk je, als je toch je badkamer wil verbouwen. Wat ze niet zeggen is dat je door dezelfde hoepels mag springen als wanneer je een grote aanpassing aan je hypotheek doet. Dus, verplicht adviseurtje a raison van 2000€, volledige taxatie van je woning van 700€ en dan alle andere tijd en kosten. Totaal niet interessant dus. Enige vorm van coulance of gezond verstand in de beoordeling is er niet.
3) je kan maandelijks aflossen op je lineaire hypotheek maar je kan alleen kiezen voor verkorting van je looptijd. Daar zit toch niemand op te wachten?
4) ze verplichten dus een adviseur maar je mag alleen kiezen uit adviseurs die met hen samenwerken en die zijn extreem duur. 2000€ voor een kleine wijziging is echt het minimale.
Nog 6 jaar doorbijten en dan is mijn rentevaste periode voorbij, en dan kan ik eindelijk overstappen. Ik kies wel iets execution-only, dat scheelt enorm veel advieskosten.
Sterke punten
ik heb ze nog niet gevonden.
Zwakke punten
- niet execution only, dus voor elke scheet heb je een dure, door BLG aangewezen, adviseur nodig
- BLG aangesloten adviseurs zijn heel duur
- klantenservice doet ook niks en wil ook niks, verwijst alleen maar naar adviseurs door
- relatief hoge rente en er zit geen staffel op tov loan-to-value, in tegenstelling tot wat er op de site wordt aangeboden
help
Verschrikkelijk. Het heeft eerst bijna 1 jaar geduurd voordat alles rond was. Er werden ongelofelijk domme opmerkingen gevraagd en de behandeling duurde zo lang dat ik de documenten opnieuw kon aanvragen. In september wordt gevraagd voor een resultatenrekening. Uit een export van mijn online omgeving wordt automatisch per jaar de export gemaakt. Wanneer die export dus in september is gemaakt geld dit t/m september. Nee er moest een nieuwe export gemaakt worden niet van het hele jaar maar t/m september.... Oja en alle informatie moest opnieuw worden aangeleverd want we waren 6 weken verder. BahBahBah!
Doordat ze niet vooraf bekeken of het voldeed aan hun eisen kon ik tot 4 keer toe alles zoals werkgeversverklaringen opnieuw aanvragen. Nu is eindelijk alles rond... krijgen ze het bouwdepot niet in de online omgeving en kan ik hierdoor niets declareren. Manmanman wat een amateurs!
Sterke punten
nog niet gezien
Zwakke punten
behandeltermijn, überhaupt het werk, beoordeling
Huis verkocht belegging polis geld terug krijgen!!!
Wat een bende op tijd doorgeven medio begin september resterende bedrag nog niet terug. Onze notaris heeft meerdere malen moeten bellen dag voor de verkoop pas op rekening?!!! En nu nog de rest!?
Ik raad dit bedrijf af voor hypotheken!!! Altijd trouw betaald.... ben blij dat onze huidige hypotheek niet bij deze maatschappij meer loopt... wachten op resteerde geld het maakt deze maatschappij niet uit... ligt op de grootte stapel mijn geld !!!??? Nooit meer de volksbankgroep!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
zeer ontevreden
Beste,\\r\\n\\r\\nHelaas een erg slechte ervaring met BLG Wonen. Uiteraard heb ik netjes alle benodigde papierwerk aangeleverd, alleen kwam na elk aangeleverde document weer een nieuw verzoek om wat aan te leveren. Dit proces liet, ondanks het pleiten van de hypotheekadviseur, maanden op zich wachten. Ik heb nog steeds geen idee waarom. Doordat het lang duurde verliep de taxatie (a 500,-) en kreeg ik uiteindelijk een boete van ruim 500,- van BLG omdat het zo lang geduurd heeft. Op het moment kon ik niks anders dan tekenen, omdat ik geen zin had opnieuw een heel proces door te gaan.\\r\\nDoor deze gang van zaken ben ik mijn vertrouwen kwijt en beveel BLG absoluut niet aan. Normaliter ben ik niet van de recensies, maar dit is te schandalig voor woorden.
Sterke punten
Veel papierwerk op je afsturen
Zwakke punten
Zie recensie. Zo ga je niet met mensen om.
Zeer tevreden
Al 11jaar klant bij de blg in alle tevredenheid. Als ik vragen heb word ik vriendelijke en behulpzaam te woord gestaan. Wij zijn super tevreden.
Sterke punten
Telefonisch contact ervaren wij al zeer prettig
Nooit meer BLG Wonen
Mijn verpande geld van een beleggingshypotheek bij Obvion werd zomaar van AXA naar BLG Wonen verplaatst, zonder mijn toestemming. Aanvankelijk had BLG nog wel wat keuzemogelijkheid bij welk fonds je het geld wilde laten renderen, maar plots trokken ze daar in mei 2017 de stekker uit en kon je kiezen uit een van 5 fondsen. Ben nu al een half jaar bezig om mijn geld daar weg te krijgen, ook al is het verpand, het blijft wel mijn geld. BLG doet alles om tegen te werken. Nu moeten ze het geld overmaken naar een andere verzekeraar, maar hebben ze al diverse malen het geld overgemaakt naar Obvion (de hypotheekverstrekker), die het dan weer netjes terugstort naar BLG. Ondertussen al meer dan een half jaar rendementverlies geleden. Echt nooit meer BLG Wonen, zeer klantonvriendelijk!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zie hierboven
Betaling maandelijks
Ik krijg om de 4 week loon en de hypotheek kent geen vier weekelijks betaling alleen per maand nu komt het voor dat je voorbeeld de 7 je geld krijgt en dat zei de eerste geld willen nu had ik daar door een achterstand van 20 dagen en daar werd heel moeilijk over gedaan je haalt elke maand 3 dagen in maar dat was niet uit te leggen de betaling voor dit jaar was voor 22 dec maar dat kon niet gedaan worden ze willen een betaling regeling treffen terwijl je in maart al weer bij bent
Sterke punten
Eigen wil
Zwakke punten
Geen begrip willen opleveren