Als u op zoek bent naar kwaliteit, zekerheid en verantwoorde hypotheken, bent u bij Obvion Hypotheken aan het juiste adres. Obvion biedt verantwoorde hypotheken met uitstekende productvoorwaarden.


Obvion Reviews

    Geen Service

    Ik had de weloverwogen keuze gemaakt om mijn hypotheek over te sluiten, de boete voor lief te nemen en daarmee de rentelast te hanteren. Dus een offerte aangevraagd en daarna niks meer gehoord. Op de laatste dag waarop ik kon reageren werd ik gebeld en kreeg ik de vraag wat ik nu eigenlijk wilde om ik niets liet horen. De reden was dat ik nooit een offerte heb ontvangen. Ik heb toen een mail gestuurd dat ik nooit een offerte heb ontvangen en dat ik graag hoorde hoe nu verder en wat er fout is gegaan. Hierop kreeg ik geen reactie. Wel werd ik gebeld waarom ik niet een nieuwe aanvraag voor een offerte heb ingediend omdat deze afspraak met mij gemaakt zou zijn. De houding bij de klantenservice is niet klantgericht, je wordt aangesproken als iemand die zich niet aan een afspraak houdt en je moet zelf actie ondernemen om iets recht te zetten. Ik kreeg ook het advies om na het indienen van de aanvraag voor een offerte te bellen om na te vragen of de aanvraag wel ontvangen is.

    Sterke punten
    Website is duidelijk en geeft overzichtelijke info.

    Zwakke punten
    Blijkbaar werkt het versturen van gegevens vanuit de website niet vlekkeloos, maar hiervoor neemt Obvion geen verantwoordelijkheid. De houding bij de klantenservice is niet klantgericht, je hebt het idee dat jij als klant maar moet zorgen dat het proces bij Obvion goed loopt.

    Slechte service, onprofessioneel

    Helaas kun je geen 0 sterren geven maar wat een ongelofelijk slordig, onfatsoenlijk bedrijf is dit.
    Vragen om rekeningnr aan te passen, dat 4 keer niet doen, dan pas op geirriteerde toon vertellen dat je een formulier moet invullen, geen formulier daarvoor mee sturen. Pas na 3 keer vragen een formulier krijgen. 3 keer moeten aanleveren en steeds de melding dat het iban nr niet klopt, verder niets. Op vragen, telefoontjes en mails geen antwoord krijgen maar wel aanmaningen.
    Blijkt dat ze zelf het verkeerde formulier hebben toegestuurd (Obvion ipv abp hypotheek) wat dan weer niet te lezen is op het formulier zelf.
    En denk je dat er dan een excuus komt? Nee hoor, een soort sneer ‘we zijn blij dat u nu eindelijk het formulier juist hebt ingevuld en zullen de wijziging doorvoeren’
    Echt bizar dat dit nog kan in deze tijd. 20 jaar klant en dan op zo’n manier behandeld worden.

    Sterke punten
    Geen kunnen ontdekken

    Zwakke punten
    Klantvriendelijkheid
    Acuratesse
    Probleem oplossend vermogen
    Eigen administratie niet op orde
    Ongeinteresseerde onprofessionele medewerkers

    Harteloos gezinnen de afgrond inhelpen

    Obvion (/rabobank) gaat genadeloos en zonder enig mondeling onderhoud harteloos om met mensen/gezinnen die in nood situaties verkeren. Financieel gewin is voor hun het enige. Als het er op aankomt gaan ze mieren neukend om met de regels en doen er alles aan om hun recht af te dwingen.
    Kijk uit met deze legale oplichters. Neen geen lening of hypotheek bij obvion of rabobank (waar zij onderdeel van uitmaken)

    Sterke punten
    Spelen voor eigen rechter. En maken liever mensen kapot en en helpen ze de afgrond in.

    Zwakke punten
    Laat niet over je heen lopen en sleep ze voor de rechter !

    Obvion gaat harteloos over lijken

    Als mensen reeds jaren de hypotheek netjes en op tijd hun lasten maandelijks betalen worden ze door 1 redelijk klein foutje onmiddellijk zonder enige empathie en zonder gesprekken gelijk uit de hypotheek gegooid en komt een gezin zonder dak boven hun hoofd op straat te staan. En wordt de woning door hun dwang met onderwaarde verkocht. Gezinnen de verdoemenis inwerken zijn ze goed in.

    Sterke punten
    Negatief standvastig

Bezoek Obvion

Schrijf je eigen review